Børnefilm i Biffen i Kbh.
Fra : Kim

Dato : 04-01-05 19:51

Er der virkelig kun 3-4 børnefilm
på tapetet i denne tid ?

Cirkeline Og Verdens Mindste Superhelt

Spilletid: 81 min.

Orginal titel: Cirkeline Og Verdens Mindste Superhelt

Premiere: 2004-12-10

De Utrolige

Spilletid: 121 min.

Orginal titel: The Incredibles

Premiere: 2004-11-12

Polar-Ekspressen

Spilletid: 95 min.

Orginal titel: The Polar Express

Premiere: 2004-12-03

Vores datter på 8 ville jo gerne ind og se en god film,

nogen her der evt kunne hjælpe med et større udbud ?

Mvh Kim

Fra : Laughing UnderDog

Dato : 04-01-05 20:48

"Kim" <Noman@SpaM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Premiere: 2004-12-03
>

> Vores datter på 8 ville jo gerne ind og se en god film,
>
> nogen her der evt kunne hjælpe med et større udbud ?

På biobooking.dk kunne jeg udover de ovennævnte film også se "Fakiren fra
Bilbao" (som skulle være en glimrende, omend noget anonym børnefilm) og så
"Min søsters børn 3" (Ja, gæt selv).

the LU

Fra : Johnny B 2000

Dato : 05-01-05 17:19

jeg ville vælge de utrolige eller fakiren fra bilbao ... begge er gode,
hvorimod jeg ville fravælge Cirkeline.
polar ekspressen har vi endnu ikke set

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Holst

Dato : 05-01-05 17:44

Johnny B 2000 wrote:

> jeg ville vælge de utrolige eller fakiren fra bilbao ... begge er gode,
> hvorimod jeg ville fravælge Cirkeline.
> polar ekspressen har vi endnu ikke set

Polarekpressen fik utroligt gode anmeldelser.