Football Manager 2005 Genstarter XP automa~
Fra : Fiskehat

Dato : 04-01-05 18:44

Hej.

Har et kæmpe problem. Jeg spiller Football Manager 2005, og ligepludselig
genstarter XP. ??

Hvad kan det skyldes ??

Hr det noget med memory i spillet ??

For mange på Shortliste ??

Kan man tillade mere memory til spillet ??

Håber på et positivt svar, da jeg er godt træt af at den genstarter.

På forhånd tak.

Fiskehat.

Fra : Nicolai

Dato : 04-01-05 18:54

> Har et kæmpe problem. Jeg spiller Football Manager 2005, og ligepludselig
> genstarter XP. ??

Varme / driverfejl / hardwarefejl, formentligt ram...

FM2005 er nok det program der kræver mest CPU ;) - mit gæt er varme . . .

Fra : Mikael Schøler

Dato : 04-01-05 19:31

Fiskehat wrote:
> [...]
>
> Kan man tillade mere memory til spillet ??
>
> Håber på et positivt svar, da jeg er godt træt af at den genstarter.

Vil umiddelbart gætte på alt andet end lige det spil.. Check varme, cpu,
defekte ram osv.. hardware er nok vejen frem..

Fra : Fiskehat

Dato : 05-01-05 11:33

Hej.

Tak for svarene.

Hvordan undersøger man om der er fejl ?

Kan man ændre noget, som gør at den ikke varme så meget hvis det er det?

Kan man smadre pc én ?

På forhånd tak.

Fra : Diablo

Dato : 05-01-05 16:19

Måske købe en bedre blæser, eller søger for at der er gennemtræk i
kabinettet, måske med en ekstra kabineteblæser, hvis der da er en i
forvejen.

Så kan den bedre køle.

Mvh. Dan