[Outlook] Undgå kuvert i startlinien ved s~
Fra : Martin Heller

Dato : 04-01-05 18:28

Jeg benytter SpamBayes til at filtrere min mail i Outlook 2000 i
Windows 2000.
Det fungerer fint bortset fra, at der på trods af at de
frasorterede mails markeres
som læst, stadig dukker en kuvert op i startlinien (tray icon).

Er der ikke en mulighed for at undgå at denne kuvert dukker op
ved mails, som
automatisk markeres som læst af Outlook?

Fra : Martin Heller

Dato : 05-01-05 13:42

"Martin Heller" <mr_heller@yahoo.dk> wrote in message

> Er der ikke en mulighed for at undgå at denne kuvert dukker op
> ved mails, som automatisk markeres som læst af Outlook?

For lige at svare mig selv med en mulig løsning:
Traylook <http://www.pergenex.com/traylook/index.shtml> giver
mulighed
for at vælge for hvilke mapper, der skal vises et mail-icon i
system
tray. Der kommer dog også en irriterende popup, som jeg ikke ved
hvordan man slår fra.

Hvis der er nogen der ligger inde med en bedre løsning er jeg
fortsat
interesseret.