London i uge 11
Fra : Michael Melby

Dato : 04-01-05 17:41

Hej

Er der nogen som kender et billigt sted i London, hvor 5 studerende kan slå
sig ned i 5-6dage?

Mvh

Michael

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 04-01-05 21:08

"Michael Melby" <michael.melby@FJERNDETTEcity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen som kender et billigt sted i London, hvor 5 studerende kan
slå
> sig ned i 5-6dage?

Jeg kender et genialt sted, hvor der også er mulighed for at feste lidt hver
aften, hvis man har lyst (ligger ved Kings Cross):

http://www.the-generator.co.uk

Mvh.
Lars

Fra : Michael Melby

Dato : 04-01-05 23:28

Det ser da fedt ud. Er det noget som du har prøvet???

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 05-01-05 20:56

"Michael Melby"
> Det ser da fedt ud. Er det noget som du har prøvet???

Ja, jeg boede der 10 dage sidste år i september. Det var virkelig fedt. Vi
mødte mange backpackere, alle er åbne. Jeg var der alene de første 4 dage,
uden at kede mig det mindste! Køkkenet var godt nok lukket mens vi var der,
men det var stadig rigtig godt. Desuden har deres bar åbent, i hvert fald,
til kl 2 hver nat :)
- og så ligger det rigtig godt!

Mvh.
Lars

Fra : Mr bob

Dato : 16-01-05 17:37

> Det ser da fedt ud. Er det noget som du har prøvet???

Var der en uge for et par år siden... Og det er et ret lækkert sted... Kan
anbefales...

Fra : Jette

Dato : 06-01-05 15:57

> [...]
> Hej
>
> Er der nogen som kender et billigt sted i London, hvor 5 studerende kan

Fås ikke mere centralt: http://www.piccadillyhotel.net/

Jeg har selv overnattet der, og det er helt ok!

Jette