Madbod på Nørreport station
Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 04-01-05 17:29

Inden for det sidste år har jeg flere gange været i Kbh. (Jeg er bosiddende
i Sdr. Jylland)
Jeg har så i forbindelse med at jeg var ved Nørreport station, frekventeret
den "mad bod" der ligger lige oven for nedgange til Nørreport station.

Men jeg kan ikke huske hvad det er, de flade brød hedder, som hun
friture(?)steger og sælger, med forskellig fyld på. Er der nogen der kender
dem? Og husker hvad de hedder?

Man kan vælge mellem "kaviar" & cremefraiche, ost & skinke, syltetøj og så
min yndlings: En pragtfuld kødsauce med jalapeno. Ikke for stærk og ikke for
mild.

--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

Danske Bank: "Gør det du er bedst til. Det gør vi.
Mig: "Jeg er slet ikke tryg ved en bank der gør det, JEG er bedst til.

---

Fra : Stefan Holm

Dato : 04-01-05 18:02

"Pernille Lauridsen" <pl@praxis-it.nospam> writes:

> Men jeg kan ikke huske hvad det er, de flade brød hedder, som hun
> friture(?)steger og sælger, med forskellig fyld på. Er der nogen der
> kender dem? Og husker hvad de hedder?

Langos. Mums.

> Man kan vælge mellem "kaviar" & cremefraiche, ost & skinke, syltetøj
> og så min yndlings: En pragtfuld kødsauce med jalapeno. Ikke for
> stærk og ikke for mild.

Den bliver bestemt ikke dårligere af at få en gang ost til. Ost og
rødløg er osse en god kombination.

--
Stefan Holm
"This could be mathier."

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 05-01-05 13:00

> Langos. Mums.

Ja, selvfølgelig, det er Langos de hedder.
Jeg har oxo fundet en opskrift på nettet, så nu må jeg se om jeg kan hitte
ud af at lave dem selv.

Tusind tak for hjælpen og godt nytår
Pernille

---