kan man respektere en kvinde der prutter ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-01-05 15:28

jeg har fået mig en rengørings kone såmænd en vældigt gemytelig kvinde og
effektiv er hun.
MEN hun har 0 kontrol over sine tarm gasser hun prutter såre enkelt
reglmæsigt og meget højt .
hvilket forsager jeg i det øjeblik hun gør det taber al respekt for hende
alt hvad jeg ser for mig er en skede ilde lugtene fyldt med koli bakterier .
jeg har diskuteret sagen med hende - men sagen er hun føler sig fri når hun
prutter , hvilket jeg godt kan se en vis pointe i da det er tabubelagt
specilt for kvinder at fjerte angiveligtvis fordi skeden ligger så tæt på
røw hullet !
men en ting er praksis noget andet er teori og jeg kan med min natur ikke
andet ind væmmes.
hvordan har i det derude med kvinder der fisser ?
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : jens

Dato : 04-01-05 16:58

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> hvordan har i det derude med kvinder der fisser ?
> Mv.
> Bo M Mogensen

Hellere fise og bøvse end få mavesår.

Jens

Fra : Katarina Bundesen

Dato : 04-01-05 17:10

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> hvordan har i det derude med kvinder der fisser ?

Jeg er selv en pige på 23 år og jeg har pruttet i mange år.
Vennerne i skolen husker mig nok også som "fisens ejermand" - trods dét
respekterer de mig.
Jeg har været ved lægen et par gange med mit problem og fik også nogle
"pruttepiller" i mod det - men nu har jeg lært at leve med det og prøver
meget at holde på lugten i pinlige/offentlige situationer, men hjemme
(sammen med kæreste og familie) skjuler jeg det ikke....De ved jo det er et
problem for mig.
Jeg mener sagtens man kan respektere en kvinde som fiser - netop af den
grund at hun ikke kan gøre for det.

Vh Katarina

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-01-05 18:21

On Tue, 4 Jan 2005 17:09:53 +0100, "Katarina Bundesen"
<kbundesen@hotmail.com.invalid> wrote:

HI Katarina Bundesen

>Jeg er selv en pige på 23 år og jeg har pruttet i mange år.

Det lyder rigtigt grimt :(

>Vennerne i skolen husker mig nok også som "fisens ejermand" - trods dét
>respekterer de mig.

Hmm ja .....

> [...]
>meget at holde på lugten i pinlige/offentlige situationer, men hjemme
>(sammen med kæreste og familie) skjuler jeg det ikke....De ved jo det er et

ja det er nok noget andet hvis det er en sygdom - men jeg synes også
du udviser en selv deciplin der er beundrings værdig og viser du har
en pli der tager hånd om problemet !

>Jeg mener sagtens man kan respektere en kvinde som fiser - netop af den
>grund at hun ikke kan gøre for det.

jow men ved nærmer eftertanke så tror jeg godt man kan gøre sig kold
men trixet er at man ikke tænker på kvinden som kvinde men som en
menneskelig ting - jeg tror som mand vil man altid se kvinden som
enten noget helligt eller ikke noget helligt en søgen efter en slags
renhed i livet.

--

Mv.
Bo M Mogensen

HP.Holm :"Der fandtes ingen elektriske apparater i Steens ungdom. Man hyggede
sig med almanakken i petroleumslampens skær, og gik tidligt i seng."

Fra : nusle nuslesen

Dato : 04-01-05 17:16

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> hvordan har i det derude med kvinder der fisser ?

Tror du, at du kunne gå gennem livet uden at prutte?

Kvinder tilhører homosapiens, præcis som du.

mange hilsner

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-01-05 18:06

On Tue, 4 Jan 2005 17:15:53 +0100, "nusle nuslesen"
<nuslepige@hotmail.com> wrote:

>Hej,

Hej Søs ;)

>Tror du, at du kunne gå gennem livet uden at prutte?

nej men man kan well være lidt diskret med det !??

>Kvinder tilhører homosapiens, præcis som du.

jow men der er jo det med den lille forskel selv om vi er af samme
race ,,,så er vi jo ikke bygget ens og jeg har svært ved at frigøre
mig for tanken om at disse profane tarm gasser glider ind i skeden
og starter en kæde a forrådenelse i det helligste af det helligste.

jeg har selv været i kassen med hende i 1982 da vi gik på efterskole
sammen - hun kunne slå en skid for hver gang jeg stødte til - jeg
måtte rejse mig at gå !!!

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 04-01-05 18:04

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej BO, længe siden...

> hvordan har i det derude med kvinder der fisser ?

Så længe hun ikke prutter når jeg er ved at slikke hende, så er det helt OK
for mig.

Lars

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-01-05 18:24

On Tue, 4 Jan 2005 18:04:07 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote:

>Hej BO, længe siden...

HI Lars ja deeeet - har rejste en del på det sidste men nu er jeg fit
for fight i´gen

>Så længe hun ikke prutter når jeg er ved at slikke hende, så er det helt OK
>for mig.

Det glæder mig at der er andre der ikke har det som mig - da jeg jo
dybest set ligger en begræsning på mine kvindlige med mennesker..

Fra : Hobert Idiart

Dato : 04-01-05 21:52

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> alt hvad jeg ser for mig er en skede ilde lugtene fyldt med koli bakterier .

Derfor er analsex både uhygiejnisk og farligt.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 04-01-05 23:20

> Derfor er analsex både uhygiejnisk og farligt.

Arh, ja ja, ro på... Så slemt er det ikke, slet ikke med lidt hygiejne i
baghovedet, og desuden så er det jo skønt, frækt og også "lidt forbudt", så
det skal du ikke også til at rakke ned på, vel?

Jonny.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 05-01-05 10:12

Jonny Jensen wrote:

> Arh, ja ja, ro på... Så slemt er det ikke, slet ikke med lidt hygiejne i
> baghovedet, og desuden så er det jo skønt, frækt og også "lidt forbudt", så
> det skal du ikke også til at rakke ned på, vel?

Jeg rakker ikke ned på det. Dog har jeg læst, at udbredelsen af
leverbetændelse er steget meget de sidste par år iblandt bøsser. 100%
udtømning af endetarmen og rengøring inden akten er selvfølgelig
påkrævet, hvis man ønsker at dyrke den form for sex. Alt andet vil være
ulækkert, set med mine øjne.

Fra : Nicolai

Dato : 05-01-05 21:21

On Wed, 05 Jan 2005 10:12:27 +0100, Hobert Idiart <in@your.dreams>
wrote:

>Jeg rakker ikke ned på det. Dog har jeg læst, at udbredelsen af
>leverbetændelse er steget meget de sidste par år iblandt bøsser.

Du får ikke leverbetændelse af analt samleje hvis du anvender kondom.
Såfremt man ikke har en fast partner - og begge er testede HIV- efter
½ års udelukkende sikker sex skal man alligevel bruge kondom.

>100%
>udtømning af endetarmen og rengøring inden akten er selvfølgelig
>påkrævet, hvis man ønsker at dyrke den form for sex.

Forkert. Kondom beskytter. Lavement er ikke nødvendigt.

>Alt andet vil være
>ulækkert, set med mine øjne.

Jeg vil nu mene at den store stigning i Hepatitis skyldes at en del
bøsser dyrker scat og rimming. Dét er ulækkert i mine øjne. Men det
samme er heteroseksuel sex.

Sådan er vi jo så forskellige.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-01-05 01:04

On Wed, 05 Jan 2005 21:21:13 +0100, Nicolai <nicolai@spamcop.net>
wrote:

>bøsser dyrker scat og rimming.

hwa er det ???
--

Mv.
Bo M Mogensen

All history does unfold.Down here it's made of wood and wire
And my body is on fire ,And God is never far away.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 06-01-05 18:27

> hwa er det ???

Scat = Lortesex
Rimming= Slikning af røvhullet

Lars

Fra : Andropov

Dato : 06-01-05 18:41

On Thu, 6 Jan 2005 18:27:11 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

>Scat = Lortesex

Det bliver også kaldt kaviar sex. Det lyder ligesom lidt mere
spiseligt :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-01-05 19:44

On Thu, 06 Jan 2005 18:40:51 +0100, Andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

>Det bliver også kaldt kaviar sex. Det lyder ligesom lidt mere
>spiseligt :)

ja deeeeeeeeeet ;)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-01-05 19:43

>Scat = Lortesex
>Rimming= Slikning af røvhullet

det lyder fælt !

Fra : Hobert Idiart

Dato : 06-01-05 21:27

Bo M Mogensen wrote:

> det lyder fælt !

Enig!

Fra : Nicolai

Dato : 06-01-05 22:52

On Thu, 06 Jan 2005 01:04:18 +0100, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

>hwa er det ???

Bo jeg vil godt bede dig qoute lidt pænere.

Det er for det første ikke alle bøsser der dyrker den slags, og for
det andet findes der også heteroseksuelle der gør det.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Pastoren

Dato : 09-01-05 10:14

"> Bo jeg vil godt bede dig qoute lidt pænere.

> Det er for det første ikke alle bøsser der dyrker den slags, og for
> det andet findes der også heteroseksuelle der gør det.

det er stadigvæk pisse ulækker

Fra : Nicolai

Dato : 09-01-05 13:51

On Sun, 9 Jan 2005 10:14:19 +0100, "Pastoren" <jens@post.tele.dk>
wrote:

>"> Bo jeg vil godt bede dig qoute lidt pænere.

>det er stadigvæk pisse ulækker

Har jeg sagt at det ikke er ulækkert?

Hvad laver en pastor egentlig i den her gruppe? Jeg tror ikke lige det
er interessefæren.

/Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Jacob

Dato : 07-01-05 14:13

Kan man respektere en mand der prutter?
Pikken ligger vel heller ikke langt fra røvhullet...