Tænding
Fra : Michael Frederiksen

Dato : 20-05-01 18:11

Hejza Ng

Min maxi (Se mopedgallery.com, den med kontorstolen) er død. Den har stået
vinteren over (uden vedligeholdelse, selvfølgelig)
der er ingen gnist, har prøvet med andet tændrør. men hvad er det der skal
skiftes (tændspole, kondensator eller platinerne) og kan jeg måle på noget
af det om det er defekt?

--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen

Fra : René W Østergaard

Dato : 20-05-01 23:20

Du har den SEJESTE maxi!! Seriøst!! Den er da for CULT!!

Michael Frederiksen <chipmaster@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9YSN6.237$It2.5109@news.get2net.dk...

Fra : Anders Houmark

Dato : 21-05-01 00:10

René W Østergaard skrev i meddelelsen ...
>Du har den SEJESTE maxi!! Seriøst!! Den er da for CULT!!

ja det er virkelig sådan en maxi skal se ud :).. bare skod at køre på når
det regner.. så bliver man satme våd i røven :)
--
Mvh Anders Houmark
"It's an insane world, but I'm proud of being part of it"

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 21-05-01 20:38

"Anders Houmark" <alfaman@mobilixnetNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> ja det er virkelig sådan en maxi skal se ud :).. bare skod at køre på når
> det regner.. så bliver man satme våd i røven :)

Den færdes ikke på vejene i den stand, er du da vandvittig mand?
den kan ikke bremse! Den blev kun brugt til markræs´... hehe fedt, med 38
km/t
Men nu har den stået vinteren over, og ideen er at den skal renoveres lidt.
nye bremser, tænding og tuning...
det skal nok blive grineren
--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen

Fra : Anders Houmark

Dato : 22-05-01 23:26

Michael Frederiksen skrev i meddelelsen ...

>Den færdes ikke på vejene i den stand, er du da vandvittig mand?

Det siger alle der kender mig da tror jeg.. eller nej det er nærmere
"sindsyg" :)

>den kan ikke bremse!

og hvad så? Du kan da bare have nogle tykke sko på eller nåwet, og så bruge
den gode fod-mod-jord metode

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 24-05-01 16:28

> Det siger alle der kender mig da tror jeg.. eller nej det er nærmere
> "sindsyg" :)

kender det kun alt for godt

> og hvad så? Du kan da bare have nogle tykke sko på eller nåwet, og så
bruge
> den gode fod-mod-jord metode

Hehe, hvad tror du jeg gør???

--