World of Warcraft fra Blizzard, beta, hvor~
Fra : Simon Jakobsen

Dato : 04-01-05 11:23

Hej...
Ved godt at det måske ikke er den rigtige gruppe, men håber alligevel på
lidt hjælp....
Findes der et sted hvor man kan downloade beta versionen af World of
Warcraft fra Blizzard,
jeg har købt pre-order only versionen og har også fået authentication key,
men hvad skal jeg med den, har kikket på www.wow.com men finder ikke noget
sted hvor jeg kan indtaste min "key"
mig o sønnen troede at vi kunne downloade en beta-version, men vi har nog
misforstået det hele.
mvh
Simon og søn

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-05 12:00

Vent et par dage og så klik ind på www.WOW-europe.com

Fra : Simon [2700]

Dato : 05-01-05 21:30

> mig o sønnen troede at vi kunne downloade en beta-version, men vi har nog
> misforstået det hele.

hej, i har ikke misforstået det helt, den beta i skal være med i starter
bare først om et par dage.
i kan følge med på www.wow-europe.com om hvornår den kommer. Her vil der
også være en downloader,
eller instruktioner af anden art.

Mvh.Simon

Fra : Michael Holm

Dato : 05-01-05 23:50

Simon Jakobsen wrote:
> [...]
> sted hvor jeg kan indtaste min "key"
> mig o sønnen troede at vi kunne downloade en beta-version, men vi har nog

Hvor har du købt den? - Jeg vil også!