Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
7-pin s-video ud -> 4-pin s-video kabel ->~
Fra : Ukendt

Dato : 04-01-05 07:56

Hej NG

Jeg har et 7-pin s-video ud stik på grafikkortet på min bærbare computer.

Jeg har købt et s-video kabel med 4 pin i hver ende.

Hvordan forbinder jeg mit 7 pin stik med 4-pin s-video kablet ?

Mvh
Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-05 08:26

Tilføjelse:

Skulle jeg hellere returnere 4-pin s-video kablet og købe en anden og bedre
løsning ?

7-pin s-video stik må da være bedre en 4-pin s-video stik ?

Læste at der til et andet grafikkort med 7 pin s-video ud fulgte et kabel
med:
"7-pin S-Video til HDTV (YPrPb) kabel"

Nogen forslag til kabler, gerne med links ???

/Flemming