Hvor gemmer Outlook XP mine e-mail konti?
Fra : Søren Rohde

Dato : 04-01-05 07:32

Hej,

Jeg skal have oprettet mine e-mail konti på den bærbare, og det vil være
rart at kunne kopiere dem, og slippe for det manuelle arbejde med
oprettelsen.

Jeg har Windows XP og Office XP på begge maskiner, og har fundet frem til
pst filen der indeholder mails, kalender etc. Men filen med konti kan jeg
ikke lige finde - er der nogen der kan sige hvad den rigtige sti er?

På forhånd tak.

Mvh. Søren Rohde

Fra : Gunnar

Dato : 04-01-05 09:20

> [...]
> pst filen der indeholder mails, kalender etc. Men filen med konti kan jeg
> ikke lige finde - er der nogen der kan sige hvad den rigtige sti er?

Hej
Gå til funktioner - indstillinger - vedligeholdelse- der er er
lagringsmappe, tryk på den så har
du stien.
Gunnar

Fra : Søren Rohde

Dato : 04-01-05 15:07

"Gunnar" <g.grooss@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Gå til funktioner - indstillinger - vedligeholdelse- der er er
> lagringsmappe, tryk på den så har
> du stien.

Den mappe jeg kommer frem ti lpå knappen "datafil" ligger på min computer
her;
C:\Documents and Settings\Bruger\Lokale indstillinger\Application
Data\Microsoft\Outlook
men der er ikke nogen fil der har med mailkonti at gøre. I mappen ligger
bl.a. selve pst filen der indeholder mine mails og mapper.

Mvh. Søren Rohde

Fra : Calle.

Dato : 04-01-05 14:47

Søren Rohde wrote:
> [...]
> til pst filen der indeholder mails, kalender etc. Men filen med konti
> kan jeg ikke lige finde - er der nogen der kan sige hvad den rigtige

det afhænger af hvilket mailprogram du anvender.
men der er en eksporter funktion inde ved konti opsætningen
--
Calle.

Fra : Søren Rohde

Dato : 04-01-05 15:54

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> det afhænger af hvilket mailprogram du anvender.
> men der er en eksporter funktion inde ved konti opsætningen

Det er Outlook 2002 (Office XP), og jeg kan ikke finde noget sted hvor man
kan eksportere oplysningerne. Jeg vil meget gerne have fundet filen, så den
kan blive en del af min backup, på lige fod med pst filen med mails,
kalender mv.

Mvh. Søren Rohde

Fra : Søren Rohde

Dato : 04-01-05 19:13

"Søren Rohde" <rohde@tech-point.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
den
> kan blive en del af min backup, på lige fod med pst filen med mails,

Google og eksperten.dk har løst mit problem. Med dette program kan man tage
en samlet backup af outlook filerne, og restore dem senere - eller bruge
filen til at flytte mails og indstillinger til en ny computer.

http://www.backsettings.com/outlook-backup.html

Mvh. Søren Rohde

Fra : Benjamin Søgaard

Dato : 10-01-05 23:07

Hej
Man kunne jo også bare bruge OFFICE XP's standard værktøj til dette.

Det hedder "Guiden gem mine indstillinger" og gælder for alle office
applikationer der er installeret

Mvh Benjamin

Fra : Søren Rohde

Dato : 11-01-05 19:11

"Benjamin Søgaard" skrev

> Man kunne jo også bare bruge OFFICE XP's standard værktøj til dette.
>
> Det hedder "Guiden gem mine indstillinger" og gælder for alle office
> applikationer der er installeret

Ja det var da nærliggende
Hvor finder jeg denne guide henne....?

Mvh. Søren