Argh - Word holder pauser hele tiden
Fra : Søren Rohde

Dato : 04-01-05 00:40

Hej,

Jeg har en maskine med Office XP installeret, og alt kører fint - pånær...

Word opfører sig mærkeligt, og en afinstallation og efterfølgende
geninstallation samt flere forsøg på fejlfinding har ikke båret frugt. Word
holder pause hele tiden, som om den skal gemme data hvert andet sekund, og
det er mildt sagt irriterende. Excel og Outlook kører fint.

Hvad kan der være galt? Håber meget på jeres hjælp da jeg ofte bruger
programmet. På forhånd mange tak.

Mvh. Søren

Fra : MAndersen

Dato : 04-01-05 07:32

"Søren Rohde" <rohde@tech-point.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er mildt sagt irriterende. Excel og Outlook kører fint.
>
> Hvad kan der være galt? Håber meget på jeres hjælp da jeg ofte bruger

Under hjælp i Word, kan du forsøge at køre hjælp, find og ret fejl - men
hjælper nok ikke, hvis du har geninstalleret.
Kører du over netværk, kan det være her den driller, ved automatisk gem
f.eks. hvert minut.
Prøv at slå automatisk gem fra, og se om det hjælper.

Prøv at afinstallere og geninstallere din printer - det hjalp sidst på min.

MAndersen

Fra : Søren Rohde

Dato : 04-01-05 07:36

"MAndersen" <ikke@nogen.no> skrev i en meddelelse

> Under hjælp i Word, kan du forsøge at køre hjælp, find og ret fejl - men
> hjælper nok ikke, hvis du har geninstalleret.

Jeg har både geninstalleret og gjort som du beskriver.

> Kører du over netværk, kan det være her den driller, ved automatisk gem
> f.eks. hvert minut.

Pauserne kommer oftere end hvert minut, og såvidt jeg kan se er Word sat op
til at gemme automatisk hvert tiende minut.

> Prøv at slå automatisk gem fra, og se om det hjælper.
>
> Prøv at afinstallere og geninstallere din printer - det hjalp sidst på
min.

Printeren er en netværksprinter, som ikke volder lignende problemer på en
anden maskine med samme opsætning.

Jeg nævnte i mit spørgsmål at fejlen kun findes i Word, men jeg er blevet
opmærksom på at Outlook nogle gange gør noget lignende, hvilket betyder at
jeg "ryger af" når jeg er ved at skrive en ny aftale i kalenderen. Jeg når
altså ikke at skrive færdig før tekstfeltet lukker.

Anyone..?

Mvh. Søren

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-05 19:40

"Søren Rohde" <rohde@tech-point.dk> wrote in message
> [...]
> jeg "ryger af" når jeg er ved at skrive en ny aftale i kalenderen. Jeg når
> altså ikke at skrive færdig før tekstfeltet lukker.

Tjek for virus
Bjarne