keywords
Fra : peter

Dato : 04-01-05 00:04

Hej og godt nytår!

Hvordan kan jeg ændre måden dette står på hos google, jeg ville gerne at
Immigrant Ships kom efter Vikings Of Scandinavia, er det muligt?

Immigrant Ships. Kannegaard, Skeel, Hvitved, Grubbe Family. Vikings Of
Scandinavia.
www.kannegaard.info. Denmark Genealogy - Census - Emigration - Maps.
kannegaard.info/ - 4k -

http://kannegaard.info/

Venlig hilsen
Peter

Fra : Allan Vebel

Dato : 04-01-05 01:11

peter <ååå@> skrev:

> Hvordan kan jeg ændre måden dette står på hos google, jeg
> ville gerne at Immigrant Ships kom efter Vikings Of Scandinavia,
> er det muligt?

Nej! Google bestemmer rækkefølgen efter hvor mange besøgende
de enkelte sider har.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Kristian Bødker

Dato : 04-01-05 03:50

Allan Vebel wrote:

> Nej! Google bestemmer rækkefølgen efter hvor mange besøgende
> de enkelte sider har.

Ikke helt, google bestemmer siders position i en søgning ud fra en lang
række kriterier, men de vigtigste er page-rank og tæthed af søgeord i
forhold til andet indhold.

Page-rank udregnes udfra hvor mange og hvor "vigtige" sider der linker
til en given side.

http://www.google.com/corporate/tech.html

Men det lyder mere som om det er beskrivelsen for en enkelt sider der
spørges? Hvis dette er rigtigt forstået kan dette måske hjælpe

http://www.searchnewz.com/searchnewz-12-20031230HowToOptimizeYourGoogleDescription.html

Men husk nu ikke noget med at blive for kreativ. Hvis Google vurdere at
en side benytter "lusk" for at få højere PageRank vil denne side blive
diskvalificeret (dvs PageRank = 0).

--
Kristian Bødker, Software Engineering studerende
http://www.bødker.dk/ eller http://www.xn--bdker-vua.dk/

Fra : Allan Vebel

Dato : 05-01-05 03:14

Kristian Bødker <boedker@stud.auc.dk> skrev:

> Ikke helt, google bestemmer siders position i en søgning
> ud fra en lang række kriterier, men de vigtigste er...

Det var blot en måde at fortælle at det ikke er umiddelbart
muligt at flytte rundt på søgeresultater.

Der er så mange parametre at tage hensyn til at det næsten
er umuligt for den almindelige bruger at finde ud af.

En af de vigtigste faktorer er at jo flere der linker til siden, jo
højere kommer den op i søgerultatet.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-01-05 09:15

Allan Vebel skrev:

> En af de vigtigste faktorer er at jo flere der linker til
> siden, jo højere kommer den op i søgerultatet.

Det er rigtigt, men man bør i samme åndedrag fortælle at Googles
vurdering af det site der linker til siden også spiller en stor
rolle.

Et link fra jubii.dk tæller mange gange mere end et link fra
www.minmostersukendteside.dk.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Leonard

Dato : 05-01-05 09:23

Jens Gyldenkærne Clausen <jens@gyros.invalid> wrote:

>Et link fra jubii.dk tæller mange gange mere end et link fra
>www.minmostersukendteside.dk.

Og det kan jo undre da det er noget nemmere at få et link på jubii end
det er på min mosters.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Leonard

Dato : 04-01-05 10:26

"peter" <ååå@> wrote:

>Hvordan kan jeg ændre måden dette står på hos google, jeg ville gerne at
>Immigrant Ships kom efter Vikings Of Scandinavia, er det muligt?

Ikke direkte, men du kan prøve at flytte rundt på dine menupunkter, så
Immigrant står under Vikings. Og så vente en 6-8 uger og se om det har
ændret sig hos google.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/