En lille julehistorie :-)
Fra : Mikkel \(2600\)

Dato : 03-01-05 23:55

Hej NG

Jeg har været en af de heldige og få dette års mest menningsløse
køkkenmaskine i julegave 1 stk OBH popcornmaskine og den var jeg godt
nok glad for

Der er bare lige det lille problem nu at efter at den har kunne lave popcorn
3 gange (på 3 forskellige dage), vil den ikke poppe mere end 5% af popcorne
..... så nu er det rimelig dyrt at lave popcorn .....er der andre af jer
der en sådan et "vidunder" som i har fået i julegave og også har problemer
med den ??

nå det var historie 1 ... der kommer lige en lille bonus historie mere nu er
ved OBH

Jeg var også så heldig at få en microovn, fra OBH i julegave den har bare
aldrig virket den kan ikke koge et glas vand på 5 min. det vare lige så
koldt som da det kom ind i den da det kom ud ....

Jeg havde en ide om at OBH var et OK mærke når det galt køkkenmaskiner,
eller har jeg taget grueligt fejl ??? eller har i andre en anden opfattelse
??

Mikkel 2600

Fra : Peter Westh

Dato : 04-01-05 08:54

"Mikkel (2600)" <mtl_NOSPAM@person.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg havde en ide om at OBH var et OK mærke når det galt køkkenmaskiner,
> eller har jeg taget grueligt fejl ??? eller har i andre en anden
opfattelse

Jeg har ikke oplevet nogen problemer med hverken OBH mikroovn, elkeddel
eller brødrister (dvs. brødristeren var lige så elendig som alle andre
brødristere jeg har prøvet, hverken mere eller mindre).

/P

Fra : Inger Pedersen

Dato : 04-01-05 10:19

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke oplevet nogen problemer med hverken OBH mikroovn, elkeddel
> eller brødrister (dvs. brødristeren var lige så elendig som alle andre
> brødristere jeg har prøvet, hverken mere eller mindre).

Samme her.

Hilsen Inger

Fra : Nielsen

Dato : 04-01-05 19:02

"Mikkel (2600)" <mtl_NOSPAM@person.dk> wrote in message

> Jeg var også så heldig at få en microovn, fra OBH i julegave den har bare
> aldrig virket den kan ikke koge et glas vand på 5 min. det vare lige så
> koldt som da det kom ind i den da det kom ud ....

Prøv at tænde ovnen

Nielsen