sexskader-fortæl
Fra : Nana Sørensen

Dato : 03-01-05 23:18

Hej alle...

Jeg kom lige i tanke om noget...

En gang sexede jeg lidt med en sjov fyr. Han var ret fræk i øvrigt. Men ok..

Engang da vi sexede, blev det for varmt, så han læner sig ind mod vinduet
(nøgen med jern på) for at åbne det. Og så smadrer han bare pikken ind i
skrue-opdimsen, så hans forhud fik en ret slem skade. Det var vildt noia i
situationen, men hyleskægt bagefter.

Nogen der har nogle sjove historier i den retning? For min var vist kun
sjov, hvis man var der.

Mvh. Nana

Fra : Jens Jensen

Dato : 03-01-05 23:36

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der har nogle sjove historier i den retning?

Hvem har ikke prøvet at få forhuden i klemme i bukselynlåsen ?
"Os uden underbukser"

vh JJ

Fra : Steen Jensen

Dato : 04-01-05 21:44

Engang da jeg var en hel del yngre, og en del mere uvidende, lå jeg og
rullede rundt inde i stuen med min daværende kæreste.
På en eller anden mærkværdig måde, fik jeg fisket nogle mænter op af
lommen, og 'for sjov'(?) kom de altså op i min kæreste.
Det synes hun såmænd ikke var slemt, og vi legede med flere forskellige
ting.
Svedeturen kom dog, da jeg ikke kunne få de fordømte mønter ud igen. Jeg
mere jeg baksede med dem, jo længere væk syntes de at komme.
Samtidigt skulle jeg naturligvis forsøge at bevare roen, og ikke sige
noget om problemet til min kæreste.

Det varede længe at få dem ud, og bagefter havde jeg slet ikke lyst til
at bolle

En anden ting er, at de fleste har erfaringer med brandmærker på knæene
- det kan godt blive en smertelig fornøjelse, at tage konen på
gulvtæppet i stuen.

--
Bedste hilsener

Steen

Fra : Hobert Idiart

Dato : 04-01-05 22:00

Steen Jensen wrote:
> [...]
> noget om problemet til min kæreste.
>
> Det varede længe at få dem ud, og bagefter havde jeg slet ikke lyst til

Fik hun ikke underlivsbetændelse?
Penge/mønter er da noget af det mest beskidte, man kan røre ved.

Fra : Steen Jensen

Dato : 05-01-05 13:56

Hobert Idiart <in@your.dreams> wrote:

> Penge/mønter er da noget af det mest beskidte, man kan røre ved.

Næ, men den gang vidste vi jo ikke bedre.
Men jeg fik da vist mit trick, jeg stoppede en femmer op - og så kom der
enkroner ud....
--
Bedste hilsener

Steen

Fra : Thomas

Dato : 03-01-05 23:49

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der har nogle sjove historier i den retning? For min var vist kun
> sjov, hvis man var der.

Engang jeg tog en pige bagfra, mens hun lå fladt ned på maven, fik jeg det
indfald at jeg ville kilde hende lidt... Hun spjættede og blafrede så meget
med
armene, at hun ramte mig i næsen med hendes albue, så jeg fik næseblod...
Den var jeg vist selv ude om *gg*

..T

Fra : Nana Sørensen

Dato : 08-01-05 16:26

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> meget med
> armene, at hun ramte mig i næsen med hendes albue, så jeg fik næseblod...

Sååå... Så får du en kommentar.

Jeg tror mange har fået en arm, ben albue elle rnoget et ømt sted. Jeg kom
engnag til at totalmase min kærestes bolle, under akten. Landede bare på,
med halebenet i dyb præcision. LOL Han pev ret meget... men kunne dog
fortsætte efter en kort trøst.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 04-01-05 01:32

> Nogen der har nogle sjove historier i den retning? For min var vist kun
> sjov, hvis man var der.

Sjove og sjove... Hader egentlig historier om ødelagte pikke Får det
altid dårligt...

Men altså, ikke speciel sjov, men knaldede engang en tøs bagfra, hun lå med
en stor pude under maven så røven strittede frækt op, óg ellers kroppen ned
til sengen. ret godt, mmm... Men så mente hun at hun lig ville pille lidt
ved sin klit selv imens, og netop som hun løfter maven lidt og stikker to
fingre ned, støder jeg til, og smutter ud pga den uventede bevægelse, og
kører pikken lige op i to skarpe negle...

Blødte kraftigt og har et hukommelseshul på nogle minutter, indtil jeg
senere lå med en klud med is i og plejede mit lem

Ikke så fedt

Jonny, the artist formerly known as JJ ;)

Fra : Sune Salminen

Dato : 04-01-05 03:46

Nana Sørensen wrote:

To på min efterskole tilbage i '92 havde lidt for travlt med at komme i
gang, hun havde nylonstrømper på, der tilfældigvis var hullede det
rigtige sted.
Jeg har ikke lyst til at skrive mere om hvad der skete, udover at han så
vidt jeg husker blev hentet i ambulance.

Dem der læser dette og tilfældigvis ved hvem jeg taler om har vundet en
skumbamse.

eww.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-01-05 08:17

Sune Salminen wrote:
> [...]
> så vidt jeg husker blev hentet i ambulance.
>
> Dem der læser dette og tilfældigvis ved hvem jeg taler om har vundet

Argh, det kan du simpelthen ikke være bekendt....
enten er du vag, ellers har jeg bare slet ikke fantasi til at forestille mig
hvad der kan være skadeligt i et par nylonstrømper......
fortæl dog historien færdig!!! ;)

--
Knus, Sabina
DK Shadowfax

Fra : Sune Salminen

Dato : 04-01-05 21:23

Sabina Hertzum wrote:

> [...]
> enten er du vag, ellers har jeg bare slet ikke fantasi til at
> forestille mig hvad der kan være skadeligt i et par

Nylon kan skære..

Og jeg er aldeles ikke vag, bare lidt sart!

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Samsara

Dato : 06-01-05 00:20

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der har nogle sjove historier i den retning? For min var vist kun
> sjov, hvis man var der.
>
> Mvh. Nana

Min daværende kæreste og jeg havde godt gang i de akrobatiske
øvelser, da jeg pludselig bankede næsen ind i hjørnet af klædeskabet !

Føj for den - det gjorde ondt !!

Venligst
Samsara

Fra : Per Vadmand

Dato : 06-01-05 00:36

"Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> wrote in message news:41dc74de$0$36695
> Min daværende kæreste og jeg havde godt gang i de akrobatiske
> øvelser, da jeg pludselig bankede næsen ind i hjørnet af klædeskabet !
>
> Føj for den - det gjorde ondt !!

Er der andre, der har oplevet, at sengen brasede godt og grundigt sammen
under dem?

Det sjoveste var næsten børnenes udtryk, da de hørte, hvad der var sket.
(Børn har et ambivalent forhold til forældres sexliv

Per V.

Fra : Samsara

Dato : 06-01-05 00:52

> Er der andre, der har oplevet, at sengen brasede godt og grundigt sammen
> under dem?

Jeg har ikke selv oplevet det, men min søster og hendes mand har.
De syntes simpelthen, det havde været så komisk, at de bare måtte
fortælle det.

Venligst
Samsara

Fra : Per O.

Dato : 06-01-05 14:55

"Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> Jeg har ikke selv oplevet det, men min søster og hendes mand har.
> De syntes simpelthen, det havde været så komisk, at de bare måtte

Vi lave en lignende stunt på vores bryllupsrejse til Ibiza. Værelset havde
to enkeltsenge, men som nygifte sover man ikke i enkeltsenge (det gør vi
altså heller ikke nu 19 år efter), så vi rykkede raskt de to senge sammen,
og så skulle alt være i vinkel. Desværre havde jeg ikke taget højde for at
gulvet var hamrende glat, og da vi var kommet i seng, og jeg naturligvis
ville over i min kones halvdel, ja så rullede jeg lidt for hurtigt, og min
seng flyttede sig på gulvet! Resultatet var at jeg rullede lige ned mellem
sengene i stedet, og landede på gulvet med at klask! Det medførte ingen
skader, men vi fik et godt grin!

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : John Sahl

Dato : 06-01-05 04:16

Per Vadmand wrote:
> Er der andre, der har oplevet, at sengen brasede godt og grundigt
> sammen under dem?

Ja selvfølgelig, er det ikke obligatorisk?

Jeg kan egentligt ikke komme i tanke om nogen deciderede
sexskader, småblødninger tæller ikke...

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-05 07:55

> Er der andre, der har oplevet, at sengen brasede godt og grundigt sammen
> under dem?

For snart mange år siden skulle min kæreste og jeg overnatte til en fest, og
vi havde fået stillet et værelse med en udtræksbriks til rådighed.
Mens jeg var på badeværelset havde kæresten trukket briksen ud, lagt lagener
på, og lå og så lækker ud på den inderste plads. Det syn kunne jeg
selvfølgelig ikke stå for, så jeg kastede mig ned ved siden af hende (helt
bogstaveligt)
Beklageligvis havde hun glemt at slå de små metalben ud under yderpladsen,
så det næste jeg oplevede var at min kæreste kom flyvende hen over mit
hovede, og landede på gulvet med et klask.
Efter vi havde sundet os lidt, havde ingen af os lyst til sex længere

/Alex

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 06-01-05 17:37

[Nana Sørensen | Mon, 3 Jan 2005 23:18:27 +0100]

>Nogen der har nogle sjove historier i den retning? For min var vist kun
>sjov, hvis man var der.

Det nærmeste jeg kan komme, er at engang hvor jeg åbnede min kærestes bukser
og måske havde hovedet for tæt på, var han åbenbart så tændt at pikken ramte
mig med et smæk og bøjede mine briller

Som ung onanerede jeg nogen gange så meget at jeg kunne få små
sår/hudafskrabninger på pikken, men det er vist nok som en del unge fyre har
oplevet.

Jeg kender et par der ved oralsex oplevede at strengen under pikhovedet på
den ene fyr, satte sig fast mellem den andes tænder, så den blev revet lidt
i stykker... (av).

/René

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-01-05 03:55

> [...]
> situationen, men hyleskægt bagefter.
>
> Nogen der har nogle sjove historier i den retning? For min var vist kun

Ok... jeg fortæller lige om en led oplevelse. Den har ikke skadet mig, men
har uden tvivl givet fyren de dybeste traumer. (undskyld mænd)

Jeg havde bagt på en gut i flere mdr, og var egentlig ret vild med ham. Det
var dengang jeg røg en del (Læs: MANGE) fede, og denne aften var ikke
anderledes. Jeg får scoret den her fyr, og vi tager hjem til ham. Inden
akten, ville jeg lige tage et bad, for at vifte tågerne ud af mit hovede. Da
jeg kommer ind efter badet, sidder gutten på sengen, splitternøgen. Hans
krop var flot og jeg var godt tilfreds, lige indtil mine øjne falder på han
pik. Den var stiv. Og målte i fuld kamplængde MAX 5-7 cm. I min skæve
tilstand, bryder jeg ud i det største nervøse og overraskede grin, mens jeg
selv står splitternøgen, jeg rystede bare af nervøst grin og fik det sygeste
grineflip. Fyren flygtede i skræk ud på lokummet, og kom ikke ud. Da der var
gået et kvarter, tog jeg mit tøj og forduftede ganske stille.
Jeg VED godt at det var pisseledt. Men jeg var påvirket. Ikke at det er en
undskyldning, men det er i det mindste en forklaring. I min omtågede
tilstand kunne jeg simpelthen ikke kapere det. Det var bare den mindste pik,
jeg nogensinde har set, både før og siden.
Omg... Den fyr har fået traumer. Der kan vi vist snakke om seriøs sexskade.
Sorry... Siden har jeg altid gjort mig umage me fyres pik, så fyren føler at
hans pik er den bedste i verden. Måske for at bøde lidt på min helligbrøde.
Gys...

Mvh. Nana

Fra : as

Dato : 07-01-05 16:04

> [...]
> sexskade. Sorry... Siden har jeg altid gjort mig umage me fyres pik, så
> fyren føler at hans pik er den bedste i verden. Måske for at bøde lidt på

HEHE, den synes jeg er sjov. Nanna du vinder tråden
Hilsen en xy

Fra : Nana Sørensen

Dato : 07-01-05 19:25

"as" <nospam@spam.dk> skrev i en meddelelse

> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> HEHE, den synes jeg er sjov. Nanna du vinder tråden
> Hilsen en xy

Det ER også sjovt. Nok bare ikke for ham. Håber ikke at han læser med her,
det ville være uendeligt trist. Gys... Jeg får stadig dårlig samvittighed af
at tænke på det. Men yay! Jeg vandt. LOL Men ok, jeg startede tråden.

Fra : Anita

Dato : 08-01-05 00:34

Nana Sørensen wrote:
> [...]
> her, det ville være uendeligt trist. Gys... Jeg får stadig dårlig
> samvittighed af at tænke på det. Men yay! Jeg vandt. LOL Men ok, jeg

Hehe... du skal da bare være glad for at du ikke blev - for sexen havde nok
ikke været så _fed_

Venligst Anita

Fra : Thomas

Dato : 08-01-05 03:38

>Men yay! Jeg vandt. LOL Men ok, jeg startede tråden.

Faktisk en meget sjov tråd... Jeg har grinet meget når jeg har
læst folks indlæg... Jeg har også selv skrevet et indlæg længere
oppe i tråden (som dog ikke er blevet kommenteret - øv *gg*)

Hvad kan vi finde på af lignende tråde?
Pinligste sted at blive opdaget i at have sex?
Pinligste person at have sex med?
Pinligste seksuelle oplevelse overhovedet?...

Det kunne der sikkert blive nogen underholdende tråde ud af

Mvh. Thomas

Fra : Nana Sørensen

Dato : 08-01-05 16:31

> [...]
> Pinligste person at have sex med?
> Pinligste seksuelle oplevelse overhovedet?...
>
> Det kunne der sikkert blive nogen underholdende tråde ud af

Hehe---. Jeg starter med det pinligste. Som faktisk var dybt ubehageligt.
Min ex´s mor var så godt som blind pga sukkersyge. Men hun var så dødflink,
var rigtig glad for hende, indtil det her skete.
En morgen efter druk, var vi vågnet og var igang med lidt morgensex. Jeg
rider min ex ret vildt, og vi hører derfor ikke at det banker på døren. På
det tidspunk sov vi i kælderen når vi var hos ham, og sengen stod i et slags
pulterum.
Pludselig går døren op, og hans mor kommer ind. Hun har troet at vi sov, og
hun skulle bare hente vasketøjet. Vi opdager hende overhovedet ikke, men hun
HØRER til gengæld os og stopper op. "hvad laver i? Er i okay??", lyder det
fra hans naive mor, som ikke kan se en skid, andet end en utydelig klum på
sengen. "ja, vi er ok", siger jeg forpustet. Og moren rødmer så pludselig
kraftigt. LOL Og så forduftede hun- Hehe--- Pisseklamt at jeg har haft sex,
mens fyrens mor var i rummet, faktisk uden at opdage det før til sidst.-
Argh...

Fra : Tina

Dato : 19-01-05 17:01

øøh ham tror jeg nok jeg kender*GGGGGG*

Fra : filip

Dato : 08-01-05 12:18

Havde en "morsom" oplevelse da jeg for mange år siden - midt under akten -
fik punkteret et svulmelegeme i min penis. Synderen var en kobbertråd fra
pigens spiral. AV AV og der røg en deciliter blod ud. Skadestue og det
hele. Ingen varige mén.