Kilroy - Myplanet - erfaringer?
Fra : Lars Lauridsen

Dato : 03-01-05 22:19

Hej gruppe..

Jeg skal sidst i februar afsted som backpacker til Australien, NZ og Asien
(i første omgang Kina, Laos og Vietnam) med min kusine.

Vi har fået tilbud både fra Kilroy og Myplanet. De to tilbud minder om
hinanden, dog har vi mulighed for et stop i USA + Fiji(eller eksempelvis
Tonga). Altså to ekstra stop for lidt ekstra penge (4000) - men det er ikke
pga. de to stop!

Andre forskelle: Kilroys tilbud har Australien først, herefter NZ og Asien
(Nz først, så Aus og så Asien med Myplanet) - det kan vist være en ulempe
ift vejret?

Med Kilroy rejser vi fra NZ til Bangkok, og fra Bankok til Kbh. Med Myplanet
er det fra Sydney -> Shanghai og Bangkok -> Kbh... Det er jo en stor fordel,
at vi ikke skal tilbage til den samme by og rejse fra.

Hvad har I af erfaringer med de to selskaber?

Myplanet er vist egentlig datterselskab af Kilroy - men det er da kun
myplanet der samarbejder med Dansk/Australsk/New Zealandsk venskabsforening?

Mvh.
Lars

Fra : Daniel Birch

Dato : 03-01-05 22:31

"Lars Lauridsen" <WillNever@Tell.com> wrote in message
> [...]
> fordel,
> at vi ikke skal tilbage til den samme by og rejse fra.
>
> Hvad har I af erfaringer med de to selskaber?

Jeg har købt rejser til Australien fra begge selskaber. Dog kun
flybilletter. Min oplevelse er, at de begge er ganske gode til at finde
billige og fleksible løsninger. Dog kan det godt betale sig at lave lidt
research selv. Det lykkedes mig fx på et tidspunkt at spare 1000 kr. på en
flybillet fra Brisbane til Cairns ved selv at bestille den hos Qantas i
stedet for at booke via Kilroy.

Jeg kan ikke forestille mig, at de tilbud, du har fået, ikke kan justeres.
Prøv at snakke med dem og fortæl om dine ønsker. Der er jo intet, der er
støbt i cement, når det gælder den slags rejser.

> Myplanet er vist egentlig datterselskab af Kilroy - men det er da kun
> myplanet der samarbejder med Dansk/Australsk/New Zealandsk
> venskabsforening?

Myplanet ER faktisk Dansk/Australsk/New Zealandsk venskabsforening. Det er
blot det navn, de sælger rejser under. Du vil bemærke, at
venskabsforeningens hjemmeside er www.myplanet.dk.....

God tur!

mvh
Daniel

Fra : Kim Persson

Dato : 03-01-05 22:54

> [...]
>
> Jeg skal sidst i februar afsted som backpacker til Australien, NZ og Asien
> (i første omgang Kina, Laos og Vietnam) med min kusine.

Prøv www.statravel.dk de har også forholdsvis billige flyrejser- oftest
billigere end kilroy
Købte flybilletter hos dem sidste år- ingen klager

//Kim