Forte Agent
Fra : Bamse

Dato : 03-01-05 22:23

Er der nogen der kan forklare hvorfor
Agent er så herre langsom om at hente deadere.

Det er der da ingen der gider vente på.

/Bamse

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-01-05 22:34

Bamse skrev:

>Er der nogen der kan forklare hvorfor
>Agent er så herre langsom om at hente deadere.

Det er den ikke, formentlig newsserveren, du bruger.

Headere i binære grupper vil altid tage længere tid at hente end
i rene tekstgrupper.

Hvilken version af Agent?

Version 2.0 er en smule langsommere end tidl. versioner, men ikke
noget jeg finder generende.
--
Knud

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-01-05 12:52

Bamse skrev:

>Er der nogen der kan forklare hvorfor
>Agent er så herre langsom om at hente deadere.

Det er ikke Agent der er problemet. Det er enten din server eller
din computer der sætter begrænsningen.

Med Windows 98 på en computer der kører 900 MHz hentede jeg via
Stofanet indlæg rasende hurtigt. Jeg har ikke tal på det, men jeg
vil gætte på at det var ca. 20 i sekundet. Med XP går det halvt
så hurtigt, men det er stadig ikke noget problem.

Jeg har prøvet nogle andre mail- og usenetprogrammer uden at
registrere nogen forskel på hastigheden.

--
Bertel

Fra : Per H

Dato : 04-01-05 13:16

On Mon, 3 Jan 2005 22:23:27 +0100, Bamse <B@b.invalid> skrev:

>Er der nogen der kan forklare hvorfor
>Agent er så herre langsom om at hente deadere.
>
>Det er der da ingen der gider vente på.

Kan ikke give forkjlaring, for jeg har altid kørt forte agent, og
ingen problemer.

Ved ik om det kunne hjælpe at compacte databasen ?

når min henter langsomt, er det serveren der er optaget.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Bamse

Dato : 05-01-05 16:11

In article <MPG.1c43d63d5979300398997c@news.cybercity.dk>, B@b.invalid
says...
> Er der nogen der kan forklare hvorfor
> Agent er så herre langsom om at hente deadere.
>
> Det er der da ingen der gider vente på.
>
> /Bamse

Jeg kører ver 2.0 i Freeware udgaven.

Udbyderen er cybercity.
Hidtil har jeg brugt Gravity, og der er ingen problemer.

Kan det skyldes Threads, Cybercity tillader vist kun 1 eller 2 så lukker
de.

/Bamse

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 06-01-05 14:56

Bamse <B@b.invalid> mælte sligt:

>Er der nogen der kan forklare hvorfor
>Agent er så herre langsom om at hente deadere.

Prøv at checke, om du har "Server Creates messages out of order" slået
til under newsserver-indstillingerne. Den kan med fordel slås fra.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"I tankeløse, vind jer dog Klogskab! I Tåber, så få dog Forstand!"