Spil fryser midt i det hele
Fra : JMN

Dato : 03-01-05 20:06

Hej i gruppen

Har også nedenstående i gruppen for grafikkort, men tænkte så der måske var
nogen her der kunne løse mit problem:

Har lige sat et ATI Radeon 9600 XT, 128 ram
i maskinen som kører på XP. Kortet har siddet i min søns pc og virket helt
fint.

Intel P4 2,6, 512 ram.

Har tidligere fungeret perfekt med et G4 ti4200, men nu driller den.

Har sat nu blæser i kabinet, køler på cpu fungerer fint.

Når jeg vil spille Generals når jeg til menuen og vil spille soloplayer og
så fryser skidtet.

Driver (Catalyst 04.12, 6.14.10.6497) på ATI-kortet er sidste nye hentet fra
ati.com

Der er mange muligheder i options til denne driver. Kan det være noget jeg
skal slå
fra/til ??

vh.
JMN

Fra : Klaus G.

Dato : 03-01-05 20:41

Har du installeret DirectX 9.0c _efter_ de nye drivere? Nogen gange det
bugger lidt i det nemlig...

Sikker på din PSU er kraftig nok?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : JMN

Dato : 03-01-05 21:08

Hej Klaus

Tak for svar.

Ja, jeg har installeret 9.0c efter de nye drivere.
Men er der ikke noget med at man ikke kan afinstallere DirectX ??

PSU ?? Hvis det er strømforsyning så er jeg ikke det mindste i tvivl om den
er kraftig nok. Jeg har nemlig for et lille års tid siden haft kortet i
pc'en uden problemer.

vh.
JMN

Fra : Klaus G.

Dato : 03-01-05 22:24

> Ja, jeg har installeret 9.0c efter de nye drivere.
> Men er der ikke noget med at man ikke kan afinstallere DirectX ??
Man kan ikke afinstallere DirectX, men Catalyst fatter hat nogen gange, hvis
man ikke installere DirectX efter...

> PSU ?? Hvis det er strømforsyning så er jeg ikke det mindste i tvivl om
den
> er kraftig nok. Jeg har nemlig for et lille års tid siden haft kortet i
> pc'en uden problemer.

PSU=PowerSupplyUnit mener jeg :) Så ja, det er strømforsyning...

Har du prøvet at ændre noget i bios så? Evt. slå fastwrite fra? Jeg har tit
prøvet at det kan fucke det hele.

Har du forresten set efter om kølen på grafikkortet køre som den skal?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Henrik B \(Fyn\)

Dato : 04-01-05 11:31

Prøv med een af de lidt ældre catalyst drivere - kan huske jeg selv havde
samme problem for et stykke tid siden
mvh
Henrik
Husk hvis tingene virker er der umiddelbart ingen grund til at hente nyeste
drivere