Tyrk. Eksp. Fly til Thailand
Fra : Coppi

Dato : 03-01-05 19:55

Hej.

Sidste år var T.E. fly til Thailand elendige, det var der i hvert fald nogle
herinde, der fortalte.

Men ved nogen af jer herinde hvordan de er i år, jeg har kigget på
flyselskabets hjemmeside.

Og en ting til, er mad og drikkevarer gratis ombord ?

P.F.T.

coppi

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-01-05 20:55

"Coppi" <annie321@privat.dk> wrote in message
[...]

zz
Jeg har lige været i Thailand med dem og det var OK og Gratis

MvH Steen

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 03-01-05 21:08

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in message news:41d9a377$0

> Jeg har lige været i Thailand med dem og det var OK og Gratis

Er det samme type som Thai flyver med, og er pitchen nogenlunde den samme ?

// Kim

Fra : Tp

Dato : 03-01-05 23:05

Ja kan vi ikke gå lidt flere erfaringer. Både hvad vedrører pladsen i flyet,
alderen på flyet, ( der har tidl. her i gruppen været tale om at det skulle
være nogle meget gamle fly ), samt hvilket underholdningsniveau der er
ombord, ( en skærm til hver, musikkanaler osv. ). Håber på en længere
anmeldelse af flyene fra en eller dem som har rejst med dem i denne seson.

Tim

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 03-01-05 23:27

"Tp" <dsl52001@vip.cybercity.dk> wrote in message news:crcfhm$3042

Håber på en længere
> anmeldelse af flyene fra en eller dem som har rejst med dem i denne seson.

Ja præcis..

Og du Steen er jo garvet hvad fly angår til Thailand, kan vi ikke få en top
5 over bedst og dårligt og hvorfor ?

Hilsen

Kim

Fra : Steen Johansen

Dato : 06-01-05 08:32

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> wrote in message

> [...]

Ja præcis..

Og du Steen er jo garvet hvad fly angår til Thailand, kan vi ikke få en top

På et over 30 år gammelt fly er der kun storskærm

For mig at se er forskellen mellem alle fly makaten uden på
og maden er også det samme hundeæde undtagen på Aroflot der har verdens
bedste fly mad
sidste gang jeg fløj med dem:
Oksehale suppe,dampet laks og frugtsalat og super fransk vin og 7
forskellige kvalitets øl og vodka
og der var rigeligt til alle
For år tilbage var Aroflot bare det ringeste men nu er det i top
i nogle af deres maskiner, er der næsten 3 meter til loftet og rigeligt
plads til føderne
og at man har 50kg med er ikke noget problem
Der er kun 1 problem og det er ventetiden i Moskva pt 13 timer ud og 5 hjem
prisen er 5150 kr og det er kun Kina air der kan tilbyde det samme
Jeg rejser igen 31 jan med Englænderne og med stop i London 3 timer og skal
betale 6200kr
Pokkers at jeg kom for sent til Kina air 1050 kr og kortere vente tid var
jo ikke så ilde
Jeg tror at Thai bath stiger så Forex nu
Jeg vekslede til 6.80
og på Phuket var kursen 6,35 i sidste uge
Mvh Steen
www.forex.dk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 04-01-05 22:33

Hej

>Er det samme type som Thai flyver med, og er pitchen nogenlunde den samme ?

Lidt opsamling:

Ja, det er samme type, Boeing 747, omend ikke samme variant, og flyet er
over 30 år gammelt, et af de ældste på markedet ! - Sidstnævnte har dog
intet med sikkerhed at gøre, men kan måske bevirke at det er lidt
'slidt'. - Har ikke fløjet med flyveren, så hvor meget benplads der er
vides ikke...

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 05-01-05 15:18

Hej

Ole Rasmussen <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> wrote:

> [...]
>intet med sikkerhed at gøre, men kan måske bevirke at det er lidt
>'slidt'. - Har ikke fløjet med flyveren, så hvor meget benplads der er

Her er lidt mere, fra en tråd om samme emne som kørte her engang i
November:

Kig evt. her: http://www.orient-thai.com/web/about.html

Og her: http://www.ggfun.dk/oktober.htm#Vil%20flyve%20til%20Thailand

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Kaspar Damm Larsen

Dato : 06-01-05 21:22

> Her er lidt mere, fra en tråd om samme emne som kørte her engang i
> [...]

Med al ære og respekt, så syntes jeg der bliver overreageret en smule på
flyets alder. Selvom 30 år kan lyde som meget, så er det jo værd at
lægge mærke til at de her fly, når de gennemgår de såkaldte D-checks, jo
mere eller mindre bliver skilt ad hele vejen ind til de strukturelle
dele. Jeg gad godt se min Ford fra starten af 90'erne få den samme
behandling når den var til syn. Og så vil jeg håbe at vedkommende ikke
skal ud og flyve med f.eks. Nordic Airlink eller SAS i den kommende tid
da nogle af deres ældre maskiner også nærmer sig en relativ høj alder
(Nordic's ældste blev leveret i 1980 - den er lige blevet 24).

Mht seat pitch, så regn vel med de 29-30 tommer, der om noget er
standard på charter/LCC maskiner.

Mvh
Kaspar D.L.

Fra : Steen Johansen

Dato : 06-01-05 08:13

> [...]

> Jeg har lige været i Thailand med dem og det var OK og Gratis

Er det samme type som Thai flyver med, og er pitchen nogenlunde den samme ?

30 år gammel jumbo
MvH Steen

Fra : Jens Jensen

Dato : 04-01-05 21:21

Fra : Steen Johansen

Dato : 06-01-05 08:35

> [...]

laks og kaviar med en blid Chablis til forret, serveret på hvid dug og så
videre...! Ja, det er ikke billigt, men vi lever jo kun en gang... :)

Så ville jeg hellere have 4 dages non stop fodmassage på Darling
Men det er jo det med smag og behag!

MvH Steen

Fra : Jimmi Wolff

Dato : 08-01-05 21:00

"Coppi" <annie321@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flyselskabets hjemmeside.
>
> Og en ting til, er mad og drikkevarer gratis ombord ?

Jeg er lige landet i går aftes og må sige at det ikke er en af mine bedste
flyvninger. Jeg synes at det larmer utroligt meget i flyet, som der som sagt
er 30 år gammelt. Den storskærm, der refereres til er mildt sagt elendigt
for slet ikke at tale om lyder, som sendes ud i hele flyet. Der er ingen
musik at høre, andet end den fra motorene, da systemet til høretelefonerne
ikke virker.

Flyet er sikkert nok iorden rent teknisk, men jeg flyver ikke med det igen.

M.V.H
Jimmi Wolff