Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Spil fryser midt i det hele
Fra : JMN

Dato : 03-01-05 18:53

Hej i gruppen

Har lige sat et ATI Radeon 9600 XT, 128 ram
i maskinen som kører på XP. Kortet har siddet i min søns pc og virket helt
fint.

Intel P4 2,6, 512 ram.

Har tidligere fungeret perfekt med et G4 ti4200, men nu driller den.

Har sat nu blæser i kabinet, køler på cpu fungerer fint.

Når jeg vil spille Generals når jeg til menuen og vil spille soloplayer og
så fryser skidtet.

Driver (Catalyst 04.12, 6.14.10.6497) på ATI-kortet er sidste nye hentet fra
ati.com

Der er mange muligheder i options til denne driver. Kan det være noget jeg
skal slå
fra/til ??

vh.
JMN

Fra : Marni

Dato : 06-01-05 21:31

"JMN" <guffe@guffe.dk> wrote in message
> [...]
> ati.com
>
> Der er mange muligheder i options til denne driver. Kan det være noget jeg

Ja, prøv at sætte FastWrites til OFF i BIOS.
Virker det nu?

Marni

Fra : JMN

Dato : 12-01-05 20:53

Hej Marni

Har først set din besked nu.

Kunne ikke slå det fra i bios, kunne simpelthen ikke finde noget der lignede
dette. Men den driver jeg anvender giver mulighed for det. Nu har jeg slået
det fra og det ser ud til det virker. Super.

Hvad betyder det egentligt, altså at slå det fra ?

vh. og tak for hjælpen
JMN