Indien i Marts...
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 03-01-05 18:22

hejsa!

mig og min kæreste har påtænkt at tage til Indien i Marts måned. En tur vi
har tænkt os skal starte i delhi og slutte i bombay eller goa.

Er det for varmt i marts? er der nogen der har nogle erfaringer der. Mest
perfekt er vel fra januar og februar... men skriv... også gerne med gode
råd..

hilsen jan og mette

Fra : John

Dato : 03-01-05 23:00

"Jan Tovgaard" <jantovgaard@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> perfekt er vel fra januar og februar... men skriv... også gerne med gode

Februar er en rigtig dejlig måned at være i Indien i.
Har selv været i det nordlige Indien i den periode. Vejret var perfekt i
alle tre uger og det var ikke alt for varmt.

Mvh

John

Fra : sunsite.dk

Dato : 04-01-05 08:31

> Februar er en rigtig dejlig måned at være i Indien i.
> Har selv været i det nordlige Indien i den periode. Vejret var perfekt i
> alle tre uger og det var ikke alt for varmt.
Ja men det er mest marts jeg er interesseret i at høre om;)

Da det ikke kan lade sig gøre i februar:(

Fra : John

Dato : 04-01-05 12:27

"sunsite.dk" <jto@egdatainform.dk> skrev i en meddelelse
> Ja men det er mest marts jeg er interesseret i at høre om;)
>
> Da det ikke kan lade sig gøre i februar:(

Du bragte selv januar og februar på banen...

Temperaturer kan du se her:

http://www.thirdworldtraveler.com/Weather/weather_India.html

Personligt ville jeg ikke holde mig tilbage for et smut til Indien i marts.
Indien er et dejligt land og 35 grader føles ikke så trykkende endda på de
kanter.

Mvh

John