Striber
Fra : Søren

Dato : 03-01-05 18:08

Hej NG..

Er der nogen der nogen der kan fortælle mig hvad der er galt med min kones
pc/grafikkort..

Der er lige pludselig kommet en masse vandrette striber hen over skærmen, og
teksten er svær at læse..

Har prøvet at tilslutte min skærm, resultatet var det samme, så skærmen er
ok.

Prøvede ar tage et screen shot, men der er ingen striber på når jeg åbner
foto på min pc ??

Mvh Søren

Fra : N´far

Dato : 03-01-05 23:11

"Søren" <jada@ja.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> teksten er svær at læse..
> Prøvede ar tage et screen shot, men der er ingen striber på når jeg åbner

Ja, og det undrer du dig nu over, hvor du alligevel er landet i den rigtige
nyhedsgruppe ( grafikkort ) ???

Man kan da også optage en film med sin videorekorder selv om TV er i
stykker.

Og det er din kones grafikortet nok også, vil jeg mene...

vh.