Ny musikfestival...for singler ????
Fra : Daniel J?rgensen

Dato : 03-01-05 17:30

Danmark får en ny festival i Pinsen 2005 – vægten bliver lagt på 20 –
40 årige singler. Navnet på den nye 3 dages Festival er
Hangarfestival, fremgår det af en pressemeddelse der i dag er udsendt
til den danske presse.

Festivallen bliver præsenteret ved et pressemøde den 10.januar 2005.
Allerede nu kan man læse det foreløbige program på deres hjemmeside
www.hangarfestival.dk - Hvor er det tavligt!!!!!

Festivallen skriver selv at de vil ligge vægt på publikum mellem 20 og
40 år, men da ikke med det musikprogram.....Cargo - Infernal - Blå
Øjne - Burham G - LOC - Niarn, bare for at nævne nogle navne. Så er
der en scene udelukkende med kopibands - en scene med tyroler musik og
en scene som dating.dk skal levere underholdning til.

Men er man seriøst og vil lave en singlefestival for publikum op til
40 år, skal man skrotte alt den teenage-musik / IN-musik og levere
nogle ordenlige kunstnere....
.......eller er det mig der burde være over 40.

Daniel
33 år

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-01-05 18:00

"Daniel J?rgensen" <dbj34@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> en scene med tyroler musik

En scene for Åge ?
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Peter Juhl

Dato : 04-01-05 01:04

Ivan V. Klattrup wrote:

> En scene for Åge ?

Åge er en scammer - han ses hvert år i Roskildes hvide telt, hvor han
på ægte raver-manér danser natten lang. Hans reklamer for slager-genren
er kun et dække fordi fiskerne på Fur ikke ville kunne acceptere en
house-fetishist i deres midte.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-01-05 18:52

Peter Juhl <spam.min@postkasse.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:crcmhk$7g8$1@news.cybercity.dk...

> er en scammer ???
raver-manér ???
house-fetishist ???

Øhmnnn, nå. Hvad så end alt det der betyder???

Men skidt nu med det. Der er stort set ingen festivaler i Danmark, som er
noget værd. Det larmer og banker løs. Nej, skal man til musikfestival er det

NORGE DET FOREGÅR.
Og i den forbindelse kan man klikker her: http://www.dansebandfestivalen.no/
(En af Norges største festivaler)

OG OGSÅ I SVERIGE
Det er her vi klikker: http://www.dansbandsveckan.nu/information.php4
(50.000 gæster)

Så fik vi vist lliiiige det sat på plads.

Hilsen Åge

Fra : steffen martin

Dato : 03-01-05 19:24

> [...]
> nogle ordenlige kunstnere....
> ......eller er det mig der burde være over 40.

Du burde være over 40 :)
Hvad med at høre noget af det musik der er oppe i tiden og ikke kun holde
fast i 80'er hits, Shubidua og Status Que....
Cargo, Infernal m.flere lyder kanon i mine øjne. Dog kommer jeg nok ikke;
jeg er ikke single.

Steffen, 28 år

--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-01-05 20:32

steffen martin wrote:

> [...]
> fast i 80'er hits, Shubidua og Status Que....
> Cargo, Infernal m.flere lyder kanon i mine øjne. Dog kommer jeg nok ikke;

Nu findes der jo heldigvis andre muligheder end

1) Kun at høre gammel musik fra 80erne og før.
2) At høre elendig musik fra 90erne og 00erne.

Og mon ikke de (uvist af hvilken grund) lyder kanon i dine _ører_?

/David

Fra : Peter Juhl

Dato : 04-01-05 00:58

steffen martin wrote:

> Hvad med at høre noget af det musik der er oppe i tiden og ikke kun
> holde fast i 80'er hits, Shubidua og Status Que....

Det er vel afhængigt af hvor man lytter, men det er selvfølgelig en
dødssejler at invitere andre (og bestemt bedre) bands, når de ikke får
airplay og er så godt som ukendte - nu blev jeg ved et tilfælde udsat
for Blå Øjne på Rådhuspladsen i 2003 og hvis man mener at det og "bands"
som Infernal er gode bud på live musik, så er man dælme et lille barn.

> Cargo, Infernal m.flere lyder kanon i mine øjne.

Hellere mere tinnitus så.

Fra : -V-

Dato : 04-01-05 01:46

steffen martin wrote:
> [...]
> holde fast i 80'er hits, Shubidua og Status Que....
> Cargo, Infernal m.flere lyder kanon i mine øjne. Dog kommer jeg nok

Jeg vil citere din ovenstående tekst næsten ordret, men lige skifte "kanon"
ud med psykosefremkaldende" og "er ikke single" ud med "har smag".

-V-

Fra : Sune Salminen

Dato : 04-01-05 02:40

-V- wrote:

> Jeg vil citere din ovenstående tekst næsten ordret, men lige skifte
> "kanon" ud med psykosefremkaldende" og "er ikke single" ud med "har
> smag".

Jamen, jeg skal da gerne spare dig ulejligheden!

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : -V-

Dato : 04-01-05 02:55

Sune Salminen wrote:

> Jamen, jeg skal da gerne spare dig ulejligheden!

Betyder det at ingen af os to skal med?

Skal vi til en anden musikfestival istedet?

-V-

Fra : Sune Salminen

Dato : 04-01-05 03:31

-V- wrote:

> Betyder det at ingen af os to skal med?

heh

> Skal vi til en anden musikfestival istedet?

Ja...?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Bj@rne

Dato : 09-01-05 11:30

-V- wrote:

> Betyder det at ingen af os to skal med?
>
> Skal vi til en anden musikfestival istedet?

Jeg Kunne godt tænke mig at spørge dig sune:

Hvad er det så som gør koncepter som cargo og infernal så kanone??
I dine øjne altså.
Bjarne

Fra : Sune Salminen

Dato : 09-01-05 14:14

Bj@rne wrote:

> Jeg Kunne godt tænke mig at spørge dig sune:
>
> Hvad er det så som gør koncepter som cargo og infernal så kanone??
> I dine øjne altså.
> Bjarne

Eh?

Jeg kender intet til hverken Cargo eller Infernal.

Og jeg hader Enigma's pseudo-spirituelle Carlsberg Kurvands-musik. Et
trommeloop fra 80'erne og en gammel indianer...heiiiiahaayaaaa. Det
minder mig om alt det jeg ikke kan lide ved alternativ behandling.
Og jeg hader Moby, og hans måde at give sit
højskole-klaver-med-breakbeats musik 'soul' på ved at lægge en sample af
en gammel bomuldsplukker der synger indover.

Infernal, er det noget tekno-agtigt med melankolsk sang og distortede
guitarer indover?

Don't get me started....

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
(Remove the monkey to send mail)

Fra : Bj@rne

Dato : 14-01-05 14:25

Sune Salminen wrote:

> [...]
> en gammel bomuldsplukker der synger indover.
>
> Infernal, er det noget tekno-agtigt med melankolsk sang og distortede

Ja - der kan man bare se. Der var sgu lige noget jeg fik helt galt i halsen.
Jeg er enig med dig undtagen omkring moby - i en livesituation altså.
Jeg så ham på skanderborg og hold da kæft hvor var der tryk på.
Ja jeg kunne måske godt komme med en længere stil men det kan vist
ikke betale sig SS
Bjarne

Fra : Sune Salminen

Dato : 14-01-05 22:13

Bj@rne wrote:

> [...]
> var der tryk på.
> Ja jeg kunne måske godt komme med en længere stil men det kan vist

Jamen..jeg er da sikker på at der er mange ting jeg ellers ville undgå,
der kan overraske live. Fortæl endelig om Moby koncerten!

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk