Mobiltlf. Gran Canaria ?
Fra : E. Vi/Ha

Dato : 03-01-05 09:47

Kan man bruge en mobiltlf. på Gran Canaria med taletidskort ? Køber
man en dernede eller ?
Tak for svar.
Mvh/
EVH

Fra : Ole

Dato : 03-01-05 09:57

"E. Vi/Ha (slet 0H9UG)" <evinkler@0H9UGadr.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man bruge en mobiltlf. på Gran Canaria med taletidskort ? Køber
> man en dernede eller ?
> Tak for svar.
> Mvh/
> EVH

De store danske operatører har roaming aftaler med spanske operatører, så du
vil sandsynligvis kunne bruge din mobiltelefon dernede, men tag hellere
kontakt med den operatør, som du bruger. Du skal noget regne med, at det
bliver en dyr fornøjelse at benytte den dernede.

Ole

Fra : bingo

Dato : 03-01-05 19:00

On 03 Jan 2005 08:46:32 GMT, E. Vi/Ha <evinkler@0H9UGadr.dk> (slet
0H9UG) wrote:

>Kan man bruge en mobiltlf. på Gran Canaria med taletidskort ? Køber
>man en dernede eller ?
>Tak for svar.

Ved ikke med andre selskaber - men min kones TELIA-abb. (taletid) duer
ikke ud over i DK . Og forøvrigt pas meget på med at snakke mobilt i
udlandet - det koster virkelig kassen. Brug tlf-boksene med et
tlf.-kort, der kan købes overalt og lad kun mobilen være tændt til
MEGET VIGTIGE samtaler.
Mogens

Fra : E. Vi/Ha

Dato : 04-01-05 09:57

Tak for svarene, jeg mente nok at have hørt at det er meget dyrt.
Mvh/EVH

--
EVH