Gamesite for piger 9-13 år
Fra : Michael J?rgensen

Dato : 03-01-05 09:14

www.gamesandgirls.dk er åben fra d.14 januar 2005.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 03-01-05 22:24

"Michael J?rgensen" <krakowaski@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
news:2309f93e.0501030014.1b490e2d@posting.google.com...
> www.gamesandgirls.dk er åben fra d.14 januar 2005.

Øj, hvor spændende. Vi kan næsten ikke vente

Smut over til opslagstavlen... dk.opslag eller dk.opslag.internet

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-05 22:47

Hold da op, Emil, det er vel også spil selvom det er spil for børn, jeg
mener at det er fuldt beretiget at sætte den besked herind.
--
Jakob Værge

Fra : BuFFerz

Dato : 03-01-05 23:55

Kan han ikke vente til siden er oppe... ikke så længe siden han sidst
reklamerede for siden .. og den virekr stadig ikke.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 04-01-05 00:48

> Hold da op, Emil, det er vel også spil selvom det er spil for børn, jeg
> mener at det er fuldt beretiget at sætte den besked herind.

Tjah, måske var jeg lidt for kort for hovedet. Men det har været oppe før,
ren reklame, og så virker det engang ikke...

Emil

Fra : Dopedog

Dato : 04-01-05 09:43

> Tjah, måske var jeg lidt for kort for hovedet. Men det har været oppe før,
> ren reklame, og så virker det engang ikke...

Tja hvis du kan læse så står der "Fra den 14. Januar" :)

Fra : JRS -8260

Dato : 04-01-05 14:41

"Dopedog" <dopedogFJERNDETHER@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Tja hvis du kan læse så står der "Fra den 14. Januar" :)

Og hvorfor sender han så linket nu ?
Desuden vil jeg også holde på, at dette er et forum for spil-interesserede
og ikke en reklamesøjle for andre fora...

MVH
JRS

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 04-01-05 15:27

> Desuden vil jeg også holde på, at dette er et forum for spil-interesserede
> og ikke en reklamesøjle for andre fora...

Subscribe!

Mvh

Emil