Kan ikke sende email
Fra : ___P.Sir___

Dato : 02-01-05 20:54

Jeg forsøger forgæves at sende en mail til en adresse, som starter med
info@.....dk..men det kan ikke lade sig gøre tilsyneladende.
Jeg bruger Outlook 2003.
Hvad kan være galt? Må en adresse ikke hedde noget med "info@" eller
hvad?
Jeg har ingen problemer med at sende til andre adresser.

--
m.v.h. PSir

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-01-05 21:13

"___P.Sir___" <remove_pbs@adslhome.dk> writes:

> Jeg forsøger forgæves at sende en mail til en adresse, som starter med
> info@.....dk..men det kan ikke lade sig gøre tilsyneladende.

Hvilken fejlbesked får du?

> Hvad kan være galt?

En hel masse - det er lidt som at sige "Min vil ikke køre - hvad er
galt?" uden at fortælle om du har checket at den rent faktisk har 4
hjul, en motor og et rat, eller det måske bare er fordi du ikke har
startet den endnu.

> Må en adresse ikke hedde noget med "info@" eller hvad?

Jo.

--
Jacob - www.bunk.cc
Paranoia doesn't mean the whole world isn't out to get you.

Fra : Anders Lund

Dato : 02-01-05 21:22

___P.Sir___ wrote:
> Hvad kan være galt? Må en adresse ikke hedde noget med "info@" eller
> hvad?

Lad mig gætte ... du får en fejl om at info@-adressen ikke findes i
modtagerens postsystem?

Det ville være MEGET lettere at hjælpe dig, hvis viste os den fejl du
får når du sender til adressen.. evt. læste den selv, for de plejer at
skrive grunden til at en mail fejler.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk