Riffel skydning i Vingsted
Fra : Lasse Nielsen

Dato : 02-01-05 19:32

Hejsa

Jeg vil til at have erhvervet mig et riffeltegn og vil i den forbindelse ud
at træne lidt. Er der nogen der ved hvornår man kan træne i Vingsted og hvad
det koster? Jeg har luret ldt på nette men synes ikke at jeg kan finde
noget.

Er der nogen af jer herinde der selv skal til Vingsted i starten af året for
at træne? I så fald vil jeg gerne trænge mig på og suge til mig af jeres
erfaring, da jeg nok for brug for adskillige gode råd.

Mvh

Lasse

Fra : Henning Fuglsang Sør~

Dato : 02-01-05 21:55

"Lasse Nielsen" <shika333@aab-net.dk> wrote in message
> [...]
> at træne? I så fald vil jeg gerne trænge mig på og suge til mig af jeres
> erfaring, da jeg nok for brug for adskillige gode råd.

Hej Lasse

http://www.vejlejagtforening.dk/ kan du se programmet for Vejle
Jagtforening - desværre kun for 2004... Men mon ikke en høflig kontakt til
foreningen kan hjælpe med lidt datoer til 2005 - du kan selv finde
mailadresser eller tlfnumre på deres hjemmeside.

Mvh

Henning