Findes der andre gode sider på dansk liges~
Fra : Blix

Dato : 02-01-05 17:16

kender faktisk kun filmz.dk men findes der ikke andre gode sider på dansk???
hvis ikke, findes der så nogle gode på engelsk???

hilsen blix

Fra : Mogens L

Dato : 02-01-05 17:34

http://www.scope.dk/

Mogens L

"live long and prosper"

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 02-01-05 19:08

"Blix" <leanolsenREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> kender faktisk kun filmz.dk men findes der ikke andre gode sider på
dansk???
> hvis ikke, findes der så nogle gode på engelsk???

Hvis du fx vil have en oversigt over forskellige anmeldelser af samme film,
så kan - på engelsk - anbefales www.rottentomatoes.com og www.metacritic.com
..

Mvh Mikkel

Fra : Morbid Angel

Dato : 02-01-05 19:46

On Sun, 2 Jan 2005 17:15:35 +0100, "Blix"
<leanolsenREMOVE@hotmail.com> wrote:

>kender faktisk kun filmz.dk men findes der ikke andre gode sider på dansk???
>hvis ikke, findes der så nogle gode på engelsk???
>
>hilsen blix

Syntes denne er den bedste danske hjemmeside når det gælder film :)

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewforum.php?f=9

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Blix

Dato : 02-01-05 20:38

Fra : JytteJ

Dato : 03-01-05 16:01

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Syntes denne er den bedste danske hjemmeside når det gælder film :)
>
> http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewforum.php?f=9
>

> Mvh
>
> MA

Helt uenig ! Den side er da helt umulig, har søgt efter anmeldelse af "city
of god" og der er ikke lykkedes endnu.
Så vanskelig må en film side ikke være hvis den skal være god.

VH.
JytteJ

Fra : Morbid Angel

Dato : 04-01-05 11:36

On Mon, 3 Jan 2005 16:00:42 +0100, "JytteJ" <missmerkur@esenet.dk>
wrote:

> [...]
>of god" og der er ikke lykkedes endnu.
>Så vanskelig må en film side ikke være hvis den skal være god.

Syntes nu ikke det var så svært =)~

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=7499&highlight=city+of+god

Mvh

MA

///
My Dvd collection http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 03-01-05 00:42

Blix skrev:

> kender faktisk kun filmz.dk men findes der ikke andre gode sider på
> dansk???

Hvis det skal være i samme stil som filmz.dk, er der bl.a. følgende
muligheder:

Geek Culture: http://geekculture.dk
Cinema Online: http://cinemaonline.dk/
Cinemazone: http://cinemazone.dk/
Filmnet: http://filmnet.dk

Derudover lægger de fleste danske dagblade også deres filmanmeldelser ud
på nettet.

--
Mvh. Peter

Fra : Nerd Compuser

Dato : 03-01-05 20:21

I denne forbindelse syntes jeg da lige at man skal nævne :
DVD-Venner...

http://www.dvd-venner.dk

De har også en del anmeldelser. Og konkurrencer...

Hilsen Mig