Vedr. Drag Race i NFSU Underground 2
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 02-01-05 17:11

Jeg er på den første 3.del af byen, ser det ud til. Jeg har vundet alle
andre løb. Kan det virkelig passe at man skal vinde det løb for at komme
videre.
Jeg bruger af princip ikke manuel gearskift i bilspil, da jeg ikke har rat
og pedaler.
Det virker for åndssvagt, at man skal tvinges til det. Ellers må jeg jo
sælge det. Hvis
jeg havde vist på forhånd ville jeg aldrig nogensinde have købt det. En
tåbelig begrænsning
i min bog.
Undskyld mit sure opstød men det er sgu for irriterende

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Henrik Sahl

Dato : 02-01-05 17:15

"Rasmus Bertelsen" <dsl105035@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> tåbelig begrænsning
> i min bog.
> Undskyld mit sure opstød men det er sgu for irriterende

Tryk på "t" så kan du se hvad du mangler at vinde for at komme videre.

Mvh
Henrik

Fra : Aard

Dato : 02-01-05 17:23

> [...]

> En tåbelig begrænsning
> i min bog.
> Undskyld mit sure opstød men det er sgu for irriterende

Mht. Drag, så er grunden til at man skal skifte gear netop i den type
løb, at de er hoved grunden til at man kan vinde dem. (jo mere præcist
du rammer det rigtige gearskift, jo bedre).
Det tog mig lidt tid til at vænne mig til i starten..
Hvis der også var auto gear dér, så ville det være alt alt for let.

/Aard

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 02-01-05 17:40

"Rasmus Bertelsen" <dsl105035@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er på den første 3.del af byen, ser det ud til. Jeg har vundet alle
> andre løb. Kan det virkelig passe at man skal vinde det løb for at komme
> videre.

skal jeg ikke kunne sige?

> Jeg bruger af princip ikke manuel gearskift i bilspil, da jeg ikke har rat
> og pedaler.
> Det virker for åndssvagt, at man skal tvinges til det.

Jamen det er jo selve ideen i dragrace, nemlig at et perfekt gearskifte kan
være den vindende faktor. Hvis du bare skulle holde speederen inde i
dragrace, og så vandt den hurtigste bil, ja så kunne de jo også lige så godt
sætte dig fast på en skinne i circuit, og så vandt du uden at styre

> Ellers må jeg jo sælge det.

Der må du undskylde mig, men det ville da være for åndssvagt at sælge et
kanonspil pga det. Jeg kører også altid med automatgear, men når først du
har vænnet dig til det, så er dragrace skideskægt. Det drejer sig jo om en
lille del løb, hvor du skal trykke på en gearknap 5 gange i et løb. Du skal
jo ikke op og ned i gear

Så giv det da en chance, det blev hurtigt mine favoritløb, selvom jeg heller
ikke kan lide manuelt gear

> Hvis
> jeg havde vist på forhånd ville jeg aldrig nogensinde have købt det. En
> tåbelig begrænsning
> i min bog.

Du kan sige at du syntes det er tåbeligt der er dragrace så, men da ikke at
de er manuelle. Ellers var der jo ikke konkurrence i det

> Undskyld mit sure opstød men det er sgu for irriterende

Håber du kommer over det, for spillet er kanon

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Casper Bang

Dato : 02-01-05 17:41

> Jeg bruger af princip ikke manuel gearskift i bilspil, da jeg ikke har rat
> og pedaler.

Prøv dog at vend dig til manuelle gear - selv med keyboard er det efter min
mening langt sjovere.
Du kan få bagenden til at skride rundt i svingene, bestemme hvornår du har
lyst til at miste det sekunds trækkræft det tager at skifte gear (for
eksempel er der ingen grund til at skifte gear lige før et bumb hvor hjulene
ikke er på vejen).

Spillet er lavet så man SKAL bruge manuelt gear i dragraces - forestil dig
hvor nemt det ville blive hvis der også var automatgear dét...

Fra : BuFFerz

Dato : 02-01-05 20:15

Eneste formål med DragRace er nettop gearskifte
- spillet styrer bilenfor dig!!..
alt du skal gøre er at speede og skifte gear.

Det må du da nok kunne klare.

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : sharky

Dato : 02-01-05 20:32

> Eneste formål med DragRace er nettop gearskifte
> - spillet styrer bilenfor dig!!..
> alt du skal gøre er at speede og skifte gear.

Man skal da også skifte vognbane ved forhindringer. Jeg har siddet og prøvet
nogle mange gange, men er heldigvis stædig nok til at jeg er kommet videre.

Fra : BuFFerz

Dato : 02-01-05 20:45

> Man skal da også skifte vognbane ved forhindringer. Jeg har siddet og
> prøvet
> nogle mange gange, men er heldigvis stædig nok til at jeg er kommet
> videre.

Nå ja men stort set
--
Bufferz