Slankeprogram
Fra : Christian Madsen

Dato : 02-01-05 14:51

Hejsa....

Jeg er en pige som føler at jeg vejer en smule for meget, findes der på
nettet et godt allround træningsprogram som jeg kan benytte hjemmefra?

Mvh. Mig

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-01-05 19:58

In article <newscache$9tzo9i$4ze$1@news.ka-net.dk>, Christian Madsen wrote:
> Hejsa....
>

> Jeg er en pige som føler at jeg vejer en smule for meget, findes der på
> nettet et godt allround træningsprogram som jeg kan benytte hjemmefra?

Ethvert motionsprogram med et mål vil kunne hjælpe. Og hvis du samtidig
kan spise mindre eller sundere, så er du ikke alene på vej tilmindre
vægt, men også et bedre og sundere liv

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 03-01-05 00:25

"Christian Madsen" <har@ingen.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er en pige som føler at jeg vejer en smule for meget, findes der på
> nettet et godt allround træningsprogram som jeg kan benytte hjemmefra?

http://www.iform.dk/Crosslink.jsp?d=1264&a=6198

Mvh. Lisbeth

Fra : Christian Madsen

Dato : 04-01-05 00:42