www.lejdvdfilm.dk ??
Fra : Mr bob

Dato : 02-01-05 12:57

Heysan, jeg stødte forleden dag på dette sted...

Nogen der kender det?
erfaringer?
Det ser jo meget fedt ud.. men virker det?

er der andre lignende sites? hvilket er i så fald det bedste?

Kunne ikke rigtigt finde en gruppe til dette spørgsmål. så håber ikke jeg er
helt galt på den..

Mvh & Pft
Jackie Carlsson

Fra : Mikl

Dato : 02-01-05 14:05

Mr bob wrote:
> [...]
>
> er der andre lignende sites? hvilket er i så fald det bedste?
>

> Kunne ikke rigtigt finde en gruppe til dette spørgsmål. så håber ikke jeg er

JEg har gode erfaringer med digitarian.dk. Let og smertefrit - lidt dyrt
dog hvis du ikke ser film konstant.

/Mikkel

Fra : JytteJ

Dato : 02-01-05 15:16

"Mr bob" <privatREMOVE@kc-frugt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> er der andre lignende sites? hvilket er i så fald det bedste?
>

> Kunne ikke rigtigt finde en gruppe til dette spørgsmål. så håber ikke jeg

De har ikke så mange film som digitarian og Nolimits, og så synes jeg siden
virker noget klodset.
Når Nolimits engang får oprettet en prioriteringsliste, hvilket skulle ske
her i Jan. er det også et udmærket firma.

VH.
Jytte