Start af excel
Fra : Anders Jespersen

Dato : 02-01-05 12:56

Hej
Jeg bruger excel 2003. Dette program er pludseligt begyndt ikke at ville
autostarte excel-filer; altså når jeg dobbeltklikker på en fil starter excel
men kun med grå baggrund. Går jeg så til åben i filer starter filen som den
skal.
Jeg har lavet genvej til nogle af excelfilerne, og hvis jeg starter en sådan
kommer følgende meddelelse: Windows kan ikke finde "sti-til-filen", kontrol
navn og sti osv.. Det har virket, og jeg har ikke lavet noget ved excel på
det sidste. Hvad gør jeg????

mvh
Anders J

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-05 21:01

"Anders Jespersen" <anders.jespersen@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
kontrol
> navn og sti osv.. Det har virket, og jeg har ikke lavet noget ved excel på
Du har sikkert flyttet eller slettet filerne, genvejen peger på...
Bjarne