The Cum issue
Fra : jg

Dato : 02-01-05 12:43

Jeg synes at sluge sperm r en tabu , fordi det er mange piger jeg har mødet
har ikke lyst til slug sperm eller viser ikke interesse p.g.a. dårlige
smage.

Problem er at jeg er nu single p.g.a det er sag, findes ikke nogle piger
eller kvinder som har rigtig lyst til eller helt vild med spise det hele med
glæde, eller det bare kun og kun amerkaniske piger som er på top og bedste
med det.

JG

Fra : JJ

Dato : 02-01-05 13:21

> [...]
> eller kvinder som har rigtig lyst til eller helt vild med spise det hele
> med glæde, eller det bare kun og kun amerkaniske piger som er på top og

Kender ikke mange der faktisk er vilde med det. Dem som jeg har oplevet gøre
det, gør det mest for at glæde fyren. Tror heller ikke helt at hverken
temperatur eller konsistens gør det til den bedste drik i verden. Smagen ved
jeg ikke med, den gør ikke mig noget (misforstå nu ikke, jeg har aldrig
slugt eller slikket sperm, men det sker jo under akten at man får noget i
munden enten ved uheld eller når man slikker hende bagefter osv).

Min ex gennem knap 5 år var heller ikke til det, hun hadede faktisk selv det
at det ramte ansigtet og endnu værre munden, så... Min nye "kæreste" derimod
er en af kun to jeg har mødt som ikke virker som om hun væmmes ved tanken om
sæd diverse steder, men derimod elsker det. Tror det har meget med hvor
erfaren og "fri" pigen er, hvor liderlig oplevelse i har sammen, samt
selvfølgelig hendes egen smag og fantasier, som afgør det.

JJ

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 02-01-05 13:53

[jg | Sun, 2 Jan 2005 12:43:01 +0100]

> [...]
>glæde, eller det bare kun og kun amerkaniske piger som er på top og bedste

Jeg tror nu nok at du kan finde nogle søde/frække piger i Danmark som gerne
sluger, og reelt set tror jeg at du kan finde flere hér end i det seksuelt
uoplyste USA.

Men det skal naturligvis være noget man tænder på at gøre (eller får penge
for - qua amerikanske pornomodeller - da sperm jo i sig selv ikke rummer
utrolige kilder til velsmag.

Når jeg sutter pik så sluger jeg det hele, hver gang - i situationer sutter
jeg kun pik for at rent faktisk få ladningen, men det er jo også fordi at
JEG tænder på det

/René

Fra : jg

Dato : 02-01-05 15:22

Tak for deres kommentar

Rene bare for nysrighed du er en P isted for en D ikke

JG

Fra : JJ

Dato : 02-01-05 15:33

> Rene bare for nysrighed du er en P isted for en D ikke

Haha, you wish ;)

Men med fyre, som Rene, med den holdning til blowjobs/sæd, burde man måske
prøve at skifte seksualitet :D

JJ

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 02-01-05 22:29

[JJ | Sun, 2 Jan 2005 15:33:11 +0100]

>Men med fyre, som Rene, med den holdning til blowjobs/sæd, burde man måske
>prøve at skifte seksualitet :D

Tør ikke garantere at det gør det hele MEGET nemmer (men det GØR det altså
lidt nemmere)...

Langt de fleste bøsser er rigtigt gode til at sutte pik, men mange af dem
har nu ikke helt samme holdning til sperm som jeg har

/René

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 02-01-05 22:27

[jg | Sun, 2 Jan 2005 15:21:44 +0100]

>Rene bare for nysrighed du er en P isted for en D ikke

Beklager at skuffe dig (hvis jeg dog gør det), men jeg *er* en D, ikke en P

/René

Fra : Tina

Dato : 02-01-05 21:32

Jeg tror ikke der er nogle der helt vilde med at sluge det hverken her eller
i det amerikanske. Men får man xxx antal dollars for det vil de fleste nok
kunne se ud til at nyde det.

Spermen smager absolut ikke godt, den har en underlig smag, underlig
konsistens og så er den jo varm.
Bagefter at man har slugt det, eller bare har haft det i munden er det som
om det sidder fast i munden, det danner et lag på tænder og tunge så det kan
smages og mærkes i lang tid efter hvis ikke man får noget at spise eller
drikke.

Jeg kan sagtens sluge, hvis jeg kan se det tænder min kæreste, men er da
helst fri. Fik jeg xxx antal dollars kunne jeg såmænd sagtens se ud som om
jeg nød det *griner*

Tina

Fra : Hobert Idiart

Dato : 02-01-05 21:43

Tina wrote:

> Spermen smager absolut ikke godt, den har en underlig smag, underlig
> konsistens og så er den jo varm.

Jeg tror nu heller ikke, at sperm er beregnet til at skulle spises.

> [...]
> smages og mærkes i lang tid efter hvis ikke man får noget at spise eller

Det lyder ulækkert. Du sørger vel for at børste tænder lige bagefter,
ligesom det er god opdragelse at gå i bad både før og efter dyrkning af sex?

> Jeg kan sagtens sluge, hvis jeg kan se det tænder min kæreste, men er da
> helst fri. Fik jeg xxx antal dollars kunne jeg såmænd sagtens se ud som om
> jeg nød det *griner*

Det kunne være, at du skulle overveje en karriere i pornoindustrien?

Fra : Tina

Dato : 02-01-05 22:18

Nej jeg overvejer ikke at tage job i pornoindustrien.
Jeg gav jo bare manden der spurgte et svar

Fra : Hobert Idiart

Dato : 02-01-05 23:29

Tina wrote:

> Nej jeg overvejer ikke at tage job i pornoindustrien.
> Jeg gav jo bare manden der spurgte et svar

Det var et spørgsmål, som jeg stillede dig med et glimt i øjet. Der var
ikke noget ondt ment med det. Næste gang skal jeg nok huske en " ".
Jeg håber ikke, jeg sårede dine følelser.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 02-01-05 22:36

> [...]
> sex?

> Det kunne være, at du skulle overveje en karriere i pornoindustrien?

Hvorfor skulle man børste tænder og gå i bad lige efter sex? Hvorfor skulle
det være "god opdragelse"? Fordi man pyyyha STINKER af kropsvæsker og andet
nas? LOL

" Do i think that sex is dirty? Only if it´s done the right way" Woody
Allen.

Fra : nospam

Dato : 02-01-05 22:58

> Hvorfor skulle man børste tænder og gå i bad lige efter sex? Hvorfor skulle
> det være "god opdragelse"? Fordi man pyyyha STINKER af kropsvæsker og andet
> nas? LOL

Der er da ikke noget dejligere, end at lugte af hor. Sved, kussesaft og sæd
kan være en go blanding... Det er da god opdragelse IKKE at styrte ud på
badeværelset lige med det samme.

Sjovt at læse her hvor forskellige vi er.

Som ung spiste jeg min egen sæd, når jeg onanerede. Det startede som en rent
praktisk metode til at slette sporene og undgå (for mange) pletter på tøj
osv.

Derfor har jeg ingen problemer med sæd, men har bemærket at andre mænds sæd
lugter anderledes.

Synes ikke det hverken smager godt eller skidt. Og det tænder mig hverken
mere eller mindre om hun sluger. Men et godt blowjob er pragtfuldt...

mvh M

Fra : Nana Sørensen

Dato : 02-01-05 23:56

"nospam" <nospam@kern.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Synes ikke det hverken smager godt eller skidt. Og det tænder mig hverken
> mere eller mindre om hun sluger. Men et godt blowjob er pragtfuldt...

Hehe... Det var ikke mig, der syntes man skulle gå i bad. Det var det
forrige indlæg at der var en der skrev, at det var "god opdragelse" at gå i
bad lige efter. Jeg syntes også at Eau De sex er lækkert. Og så er den
endda unisex.

Fra : JJ

Dato : 03-01-05 01:11

> [...]
> forrige indlæg at der var en der skrev, at det var "god opdragelse" at gå
> i bad lige efter. Jeg syntes også at Eau De sex er lækkert. Og så er

rofl

"Eau de Sex"

Den må jeg huske, plejer bare at sige at man lugter af knep, ikke ment
negativt, synes ikke det er slemt ;)

JJ

Fra : Hobert Idiart

Dato : 03-01-05 13:47

JJ wrote:

> rofl
>
> "Eau de Sex"
>
> Den må jeg huske, plejer bare at sige at man lugter af knep, ikke ment
> negativt, synes ikke det er slemt ;)

Jeg synes man burde tage hensyn til andre mennesker og ikke pådutte dem
stanken af f.eks. sved, nakkeost, surt røvhul, fisk, dårlig ånde.
Gå glad i bad!

Fra : Nana Sørensen

Dato : 03-01-05 14:01

> Jeg synes man burde tage hensyn til andre mennesker og ikke pådutte dem
> stanken af f.eks. sved, nakkeost, surt røvhul, fisk, dårlig ånde.
> Gå glad i bad!

Øhm.... syntes du at sex STINKER? og hvorfor skulle der stinke af fisk,
nakkeost, surt røvhul og dårlig ånde efter sex? Hvis folk har en alm
hygiejne, så stinker det sgu ikke nødvendigvis. Svedlugt kan jeg måske gå
med til, men det er sgu langt fra hver gang at man stinker af gedefabrik.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 02-01-05 23:26

Nana Sørensen wrote:

> Hvorfor skulle man børste tænder og gå i bad lige efter sex? Hvorfor skulle
> det være "god opdragelse"? Fordi man pyyyha STINKER af kropsvæsker og andet
> nas? LOL

Ikke nødvendigvis lige efter sex. Hvis man bare skal være derhjemme og
ikke venter gæster, så er det jo ikke så nødvendigt.
Men ja, folk stinker efter sex, så jeg håber da at folk, som har dyrket
sex eller har onaneret, lige tager et bad og sørger for at vaske hænder,
inden de begiver sig ud blandt andre. Det hører med til almindelig god
hygiejne og hensyntagen til andre mennesker.
Jeg bryder mig f.eks. ikke om folk, som har joggingtøj på og som har
morgenhår om morgenen hos bageren. Jeg tror ikke, at de mennesker har
været i bad, inden de har forladt deres hjem. Hvis der var opsat skjult
kamera, ville jeg nok se latterlig ud, da jeg altid sørger for at holde
god afstand til sådanne typer i køen.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 02-01-05 23:58

> [...]
> været i bad, inden de har forladt deres hjem. Hvis der var opsat skjult
> kamera, ville jeg nok se latterlig ud, da jeg altid sørger for at holde

Jeg kan gå med til at man skal vaske hænder, hvis ens kæreste lige har
høvlet sperm af på dem. Men jeg går sgu ikke i bad efter sex, ikke
nødvendigvis i hvertfald, selvom jeg skal ud. Som sagt syntes jeg at Eau De
Sex dufter godt.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 03-01-05 13:47

Fra : Nana Sørensen

Dato : 03-01-05 14:02

> Jeg synes man burde tage hensyn til andre mennesker og ikke pådutte dem
> stanken af f.eks. sved, nakkeost, surt røvhul, fisk, dårlig ånde.
> Gå glad i bad!

Læs mit andet svar.

Jeg bryder mig f.eks ikke om lugten af nærmest alle parfumer. Skal folk så
ikek også lade være med at PÅDUTTE mig deres duft/stank? Skal der udleveres
deodorant på alle offentlige steder?
Jeg kan forestille mig at dem der får sex, ikke har nakkeost. Medmindre man
har et specielt forhold til hygiejne.

Fra : Tina

Dato : 03-01-05 13:51

> [...]
> inden de begiver sig ud blandt andre. Det hører med til almindelig god
> hygiejne og hensyntagen til andre mennesker.

Hvad er det lige man STINKER af efter sex? Hvis man har en normal hygiejne
og som de fleste går i bad inden kroppen stinker af fisk eller det der er
værrer, ja så kan jeg da ikke rigtig se hvad man stinker af efter sex. hvis
det har været en vild omgang hvor sveden hagler ned af en ja så vil jeg også
foretrække et bad, men ellers er sex da ikke noget man går rundt og lugter
af

> Jeg bryder mig f.eks. ikke om folk, som har joggingtøj på og som har
> morgenhår om morgenen hos bageren. Jeg tror ikke, at de mennesker har
> været i bad, inden de har forladt deres hjem.

OG??? tager du aldrig en slapper, tøffer rundt i nattøjet, tænker idag skal
der bare slappes af? Jeg hører til dem der godt kan finde på at tage til
bageren i joggingtøj og med morgenhår.hjem og hygge smide dynen på sofaen og
se søndagsklub med rundstykker og hygge med børnenen, og så først i løbet af
dagen gå ud i bad. Hvis ikke du ind imellem tillader dig lidt luksus må
livet dælme være kedeligt. (men måske vi der bor på bøhlandet bare har en
anden instilling til tingene)

>Hvis der var opsat skjult kamera, ville jeg nok se latterlig ud, da jeg
>altid sørger for at holde god afstand til sådanne typer i køen.

Kors det er godt jeg ikke er så sippet kan forstå det hvis det er folk
med klistret hår og stank af sved, men blot fordi folk har joggingtøj på...
helt ærligt det sq langt ude.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 03-01-05 14:04

"Tina" <tije@tije.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Kors det er godt jeg ikke er så sippet kan forstå det hvis det er folk
> med klistret hår og stank af sved, men blot fordi folk har joggingtøj

Haha... hvor sjovt. Hej tina-klon. LOL Vi tænker vist lidt det samme... LOL

Jeg kan heller ikke se hvad der skulle STINKE sådan på afstand. Og jeg er
ret ligeglad med hvordan folk ser ud. Det er deres egen sag, bare jeg må
grine, hvis de ser sjove ud. Og medmindre at folk tvinger min næse ind i
deres armhule-skov, så jaja... lad folk stinke.

Fra : Tina

Dato : 03-01-05 14:10

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> grine, hvis de ser sjove ud. Og medmindre at folk tvinger min næse ind i
> deres armhule-skov, så jaja... lad folk stinke.

Hej hej LOL hvis fissen stinker så meget at den kan lugtes på afstand så er
det HELT klart tid til et bad*G* og måske en revurdering af ens liv*LOL*

Fra : Nana Sørensen

Dato : 03-01-05 16:50

> [...]
>

> Hej hej LOL hvis fissen stinker så meget at den kan lugtes på afstand så
> er det HELT klart tid til et bad*G* og måske en revurdering af ens

Ja, jeg tænker så også: Dem der har en max stinky fisse der lugter af
fiskefabrik, får de overhovedet sex, og gør det stanken værre eller bedre?

Fra : Tina

Dato : 04-01-05 12:48

> Ja, jeg tænker så også: Dem der har en max stinky fisse der lugter af
> fiskefabrik, får de overhovedet sex, og gør det stanken værre eller bedre?

Ork ja det skal bare være med en mand der stinker lige så meget. det smarte
heri er at man er vandt til lugten i forvejen, og man kan hjælpes ad med at
fjerne evt. nakost inden man starter.... en god optakt til forspil*LOOOOL*

Fra : Hobert Idiart

Dato : 04-01-05 13:18

Tina wrote:

> [...]
> fjerne evt. nakost inden man starter.... en god optakt til forspil*LOOOOL*

Nu forsvandt min lyst til frokost!

Fra : Nana Sørensen

Dato : 04-01-05 15:58

> [...]
> smarte heri er at man er vandt til lugten i forvejen, og man kan hjælpes
> ad med at fjerne evt. nakost inden man starter.... en god optakt til

Man kan evt kombinere det med et par kiks. Så har man til frokosten
bagefter?
Ad man... Gys! Nakkeost! Hvis jeg mødte en fyr der havde det, så ville jeg
slå ham ud med toiletbørsten og lægge ham på dørmåtten. Udenfor døren..

Fra : Hobert Idiart

Dato : 03-01-05 14:28

Tina wrote:

> OG??? tager du aldrig en slapper, tøffer rundt i nattøjet, tænker idag skal
> der bare slappes af?

Jo, men jeg sørger altid for at gå i bad og børste tænder osv, inden jeg
eventuelt forlader hjemmet.

> [...]
> dagen gå ud i bad. Hvis ikke du ind imellem tillader dig lidt luksus må
> livet dælme være kedeligt. (men måske vi der bor på bøhlandet bare har en

Nu kan og skal jeg jo ikke bestemme over andre mennesker (det bliver
først aktuelt, når jeg er blevet diktator), men jeg vil bare sige, at
sådan kunne jeg ikke finde på at opføre mig.

> Kors det er godt jeg ikke er så sippet

Ja, det kan godt være en belastning. Det betyder bl.a. at jeg kun
sjældent forlader mit hjem, da jeg helst undgår fysisk kontakt med andre
mennesker.

> kan forstå det hvis det er folk
> med klistret hår og stank af sved, men blot fordi folk har joggingtøj på...
> helt ærligt det sq langt ude.

Sikkert, men jeg kan bare ikke klare andre folks kropslugt. Engang havde
jeg et arbejde, hvor der indgik en del kundekontakt. Jeg kan godt
fortælle dig, at de fleste kunder lugtede meget dårligt. Nogle gange
blev jeg nødt til at gå flere skridt tilbage fra den kunde, som jeg
snakkede med for i det hele taget, at kunne få frisk luft. Der er altså
mange beskidte svin derude, desværre.

Fra : nospam

Dato : 03-01-05 15:19

> [...]
> foretrække et bad, men ellers er sex da ikke noget man går rundt og lugter

Jo, en ophidset kvindes kusse lugter aldeles pragtfuldt - nogen mere end
andre - men det er som regel en tydelig og skøn lugt! Blandet med sved og
sæd og et par timer med "the good old in and out" stinker det af hor.

Heldigvis!

Fra : Andreas

Dato : 02-01-05 22:28

> [...]
med
> glæde, eller det bare kun og kun amerkaniske piger som er på top og

Jeg tror at vi mænd mange gange går højere op i vores egen sperm end
kvinderne. Ingen af de kvinder jeg har mødt har nogensinde givet udtryk for
ønsket om at få det hverken i hovedet eller i munden. Jeg har skam fået
blowjobs, men mest tror jeg, fordi kvinden havde en forventning om at det
ville tænde mig. Og det gør det altså ikke. Jeg synes det er en løjerlig
fornemmelse, og jeg har aldrig været i nærheden af en udløsning på den måde.
Jeg har mødt en der tændte voldsomt på at se en pik sprøjte på hendes mave,
men ellers har resten ønsket at få det der hvor det hører hjemme Hvis
man læser brevkasser om sex kan man nemt få det indtryk at pigerne er vilde
for at lære teknikken, ikke fordi de er vilde med at sutte, men fordi de har
en meget stærk forventning om at det er altså bare noget man skal kunne
fordi drengene er vilde med det. Jeg tror det er en smule opreklameret.

Andreas

Fra : jg

Dato : 03-01-05 17:11

hejsa være sød og check out kun "WIFEY" vidoes på denne
side(http://www.spermshcak.com)
Jeg elsker den kvinde, og har aldrige set en some hende og det er angånede
"The Cum Issue"
prøv precise links herunder.

ref : http://www.wifeysworld.biz/FREE-MOVIES/Wifey-17-DrWifey.htm (download
Sample2)