cs-source anti cheat
Fra : 1Light50

Dato : 02-01-05 04:07

hey hey sidder og spiller en del cs source, men jeg er lidt træt af folk
der cheater, findes der ik en anti cheat til cs source, ligesom der er
lavet en til alm. cs???? og hvis der gør hvor kan man så hente den??

Fra : Søren Christensen

Dato : 02-01-05 11:17

"1Light50" <bla@bla.bla> skrev i en meddelelse
> hey hey sidder og spiller en del cs source, men jeg er lidt træt af folk
> der cheater, findes der ik en anti cheat til cs source, ligesom der er
> lavet en til alm. cs???? og hvis der gør hvor kan man så hente den??

Der bliver løbene opdateret via Steam.
Hvordan snyder de?
Altså hvad gør de?

Venligst

Fra : BuFFerz

Dato : 02-01-05 11:26

Optag en demo og jeg skal sige dig om de snyder - folk kan faktisk være
bedere end man lige regner med !

Valve Anti Cheat 2 (VAC2) kommer inden længe - når de er færdige med at lave
det.
Lige som vi kender det fra det gamle cs VAC

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Carsten

Dato : 02-01-05 11:33

Anticheat er på vej til Source iflg. nyhed fra Valve.
Men hvor når det kommer ved jeg ikke.

Vi sås da vist igår på dansk source server,
jeg spiller som [TS] Robin [DK].

Hilsen Carsten

Fra : 1Light50

Dato : 02-01-05 14:31

Fra : Jens Langkniv

Dato : 02-01-05 14:45

De der "problemer" er der også kommet MANGE af inde på www.boomtown.net Jeg
synes slet ikk det er ret sjovt at spille på deres servere som det var før.
Der er kommet ALT for mange ind som bruger cheat. Jeg snakker godt nok om
det almindelige CS 1.6.... men det er også AimBot,Wallhack,Spindhack og
Speedhack de bruger....
Jeg er selv begyndt at skrive til admins på boomtown så de kan komme og
kontrollere om de snyder, hvilket de ofte kan se. Så et godt råd er:
HVIS DU SPILLER PÅ www.boomtown.net så vær på mIRC og deres channel på samme
tid, så er det nemt at få fat i en admin der kan kicke/banne dem...

Mvh
Jens Langkniv... håber det er hjælp nok

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 02-01-05 16:35

"Jens Langkniv" wrote

> HVIS DU SPILLER PÅ www.boomtown.net så vær på mIRC og deres channel på
> samme
> tid, så er det nemt at få fat i en admin der kan kicke/banne dem...

Når Valve engang har deres VAC system i drift, så vil det betyde at snyderne
bliver bannet på alle VAC servere og/eller evt får lukket deres Steam
konto - alt efter omfang
Det vil sgu være rart - så kan de lære det :/

- Peter

Fra : Casper Bang

Dato : 02-01-05 17:06

> Når Valve engang har deres VAC system i drift, så vil det betyde at
> snyderne bliver bannet på alle VAC servere og/eller evt får lukket deres
> Steam konto - alt efter omfang

Hmm.. mon dog at de kan lukke steam-kontoen - det tvivler jeg på.
Man har betalt for en vare - jeg tror ikke de kan tage de købte produkter
tilbage på den måde.
Kan være man skulle tage det op i juragruppen :)

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 02-01-05 17:39

"Casper Bang" wrote

> Hmm.. mon dog at de kan lukke steam-kontoen - det tvivler jeg på.
> Man har betalt for en vare - jeg tror ikke de kan tage de købte produkter
> tilbage på den måde.

Njahh det var ønsketænkning
Man bliver bannet på VAC servere for et år

Det er hvis man forsøger med lidt alternativ registrering af cdkey, bruge af
creditcard, piratkopie etc man får lukket kontoen

Dette er sket for ~ 50.000 brugere i alt
http://www.clanbase.com/news.php?nid=157900
http://www.gamespot.com/news/2004/11/23/news_6113916.html

- Peter

- Peter

Fra : BuFFerz

Dato : 02-01-05 20:07

> Hmm.. mon dog at de kan lukke steam-kontoen - det tvivler jeg på.

Nemt det sker af og til.

Jeg har også hørt om midst 50.000 (50 ja!)

--
Bufferz
www.Yoo.dk

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 02-01-05 20:49

BuFFerz wrote:

> Jeg har også hørt om midst 50.000 (50 ja!)

Mig bekendt, så er det folk der har forsøgt at bruge en cracked version
af hl2 der har fået lukket deres konti.
Valves anti cheat er ikke oppe at køre endnu, så folk kan ikke blive
busted for at snyde... (desværre)

Cheers,
/Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 03-01-05 14:28

On Sun, 2 Jan 2005 17:05:35 +0100, "Casper Bang"
<webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> wrote:

> Hmm.. mon dog at de kan lukke steam-kontoen - det tvivler jeg på.
> Man har betalt for en vare - jeg tror ikke de kan tage de købte produkter
> tilbage på den måde.

Det kan de sagtens. Se punkt 5 i Steam Subscriber Agreement:

http://www.steampowered.com/index.php?area=subscriber_agreement

Venligst
Thomas

Fra : Casper Bang

Dato : 03-01-05 14:57

> Det kan de sagtens. Se punkt 5 i Steam Subscriber Agreement:
>
> http://www.steampowered.com/index.php?area=subscriber_agreement

Ja, det står der godt nok - men om det er lovligt er så noget andet; det er
ikke alt man kan aftale sig uden om i Danmark.
Jeg er ikke sikker på om der er problemer med at Valve gør det mod danske
spillere, men kunne bare forestille mig at dansk lovgivning kunne give dem
problemer...

Fra : Carsten

Dato : 02-01-05 17:27

> "Carsten" <remove@***tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

Godt nytår og håber vi ses derinde igen en anden dag.
Og hvis Valve får VAC2 op kommer det helt sikkert på vores CS:S server.

Hilsen Carsten aka Robin.