Suunto SK-7 montering i konsol?
Fra : HKN

Dato : 02-01-05 01:25

Kan man montere årmbåndsmodellen i en konsol?

-Henrik

Fra : Kalle

Dato : 03-01-05 11:59

Så vidt jeg ved er det kun muligt at skifte remmen ud.
Mener ikke du kan bruge det i et konsol.

Casper

Fra : Allan Hansen

Dato : 03-01-05 12:29

"HKN" <mabehemaREMOVE@THIStdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man montere årmbåndsmodellen i en konsol?

Suunto har flere forskellige konsoller der passer til SK-7. Der er vist også
en konpasenhed som kan sættes på en slange. Men se selv på Diveinn
http://www.scubastore.com/shop.asp?id_familia=7&id_subfamilia=25

Allan Hansen

Fra : Jimmy Larsen

Dato : 03-01-05 16:01

Hej Henrik

Du kan genbruge selve kompaskapslen og den grå drejeskive samt den hvide
spændskive (sidder under den grå) men selve gummikonsollet er du nødt til at
købe. Mht. gummikonsollet er der tre modeller du kan vælge mellem, in-line
som bliver monteret for enden af konsollet, backmounted som bliver monteret
på bagsiden af manometeret og til sidst en model der kan spændes på HT
slangen, hvis man skulle have et konsol der ikke er Suunto.

God fornøjelse.

Jimmy

Fra : HKN

Dato : 04-01-05 19:40

> [...]
> på bagsiden af manometeret og til sidst en model der kan spændes på HT
> slangen, hvis man skulle have et konsol der ikke er Suunto.

Tak for svar