16/9 på ATI X800XT
Fra : Martin Mollerup

Dato : 01-01-05 21:22

Jeg her fået mig en Dell XPS Gen 4 P4 EE 3.46/1.066 GHZ med et ATI X800XT,
jeg gerne skal have sat til mit Grundig Lenaro 36" TV med vga indgang på
640 * 480, 640 * 400 eller 640 * 350.

Den minste opløsning jeg kan finde i ATI instillingerng er 640 * 480 og det
er ikke en 16/9 opløsning, er der nogle der ved hvordan man kan få andre
opløsninger end dem der i ATI instillingerne eller er der en anden løsning
til at se divx via tv'et.

Mollerup

Fra : Sune Salminen

Dato : 01-01-05 21:39

Martin Mollerup" <mo@"remove wrote:
> [...]
> kan få andre opløsninger end dem der i ATI instillingerne eller er
> der en anden løsning til at se divx via tv'et.

Her er den bedste løsning, det er selvfølgelig også den mest besværlige:
http://www.audioholics.com/showcase/DIY/powerstriphtpcp1.html

Men måske kan det gøres simplere - her er manualen til dit kort:
http://www.ati.com/support/manualpdf/X800agp.pdf
http://www.ati.com/support/manualpdf/X800PCIe.pdf
http://www.ati.com/support/infobase/4546.html
Jeg er sikker på at man kan oprette custom resolutions i de nye Catalyst
drivere.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.