Baikal eller Escort Halvautomat?
Fra : Lasse Nielsen

Dato : 01-01-05 20:40

Hej Alle

Jeg har besluttet mig for at købe en halvautomat, som jeg kan bruge til
havjagt. Jeg har set på en Escort 12/76 hos Krsholm til 2500 dkk. Jeg har
endivdere også set på en Baikal 12/76 som ligger i samme prisleje. Mit
spørgsmål går så på hvilken en der er bedst af disse to. De er begge med
syntetisk skæfte. Grunden til at det er 12/76 og ikke deres 12/89 modeller
jeg ser på, er at det er et must for mig at jeg kan bruge den til
flugtskydnings patroner (max. 28g). Dem med et større kammer kan ikke smide
dem ud.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med at gøre mit valg lettere.

Mvh

Lasse