Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
2 min stilhed
Fra : Ukendt

Dato : 01-01-05 20:01

Jeg ved det er OT
MEN

Andes F har opfordret til 2 min tavshed i morgen den 2/1-2005 kl 1400

Det syndes jeg vi skal støtte op omkring og være elektronisk stille på det
tidspungt .

gfxx

Fra : Søren Nielsen

Dato : 01-01-05 20:34

Kai LJ. Rasmussen wrote:
> [...]
> 1400
>
> Det syndes jeg vi skal støtte op omkring og være elektronisk stille

Så stop dog! Nu har du spammet jeg ved ikke hvor mange grupper!

Søren

Fra : Henrik Petersen

Dato : 02-01-05 11:36

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gb@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så stop dog! Nu har du spammet jeg ved ikke hvor mange grupper!
>
> Søren

Men søren, det er jo ikke aller der læser alle nyhedsgrupperne, så det er
vel lige så relavant som at sige godt nytår i alle nyhedsgrupperne ikk.....

henrik

Fra : Claus Højer

Dato : 02-01-05 11:52

Nej det er det ikke, det er en gang massehysteri som ikke hører hjemme i en
nyhedsgruppe for grafikkort. Stop dog det hykleri, for bare 14 dage siden
valfartede verdens pædofile til det selvsamme område for at dyrke deres
perversiteter. Og nu skal vi så sørge over de børn som vores landsmænd
misbrugte så skammeligt for 14 dage siden.
Glem det og sørg for dig selv.
Claus
"Henrik Petersen" <iskold(fjern ?)@(fjern ?)boparken.dk> skrev i en
meddelelse news:cr8iqb$1s2e$1@news.cybercity.dk...

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 02-01-05 13:08

> [...]
> Men søren, det er jo ikke aller der læser alle nyhedsgrupperne, så det er
> vel lige så relavant som at sige godt nytår i alle nyhedsgrupperne

Enig. Sjovt nok er der ikke nogle der brokker sig over det.

/Kenneth Iversen

Fra : Peet

Dato : 02-01-05 14:08

> Men søren, det er jo ikke aller der læser alle nyhedsgrupperne, så det er vel lige så relavant som at sige godt nytår i alle
> nyhedsgrupperne ikk.....

Som om det var relevant ? Det er nyhedsgrupper ikke beregnet til, der
findes email hvis man kun kan finde ud af at bruge PC-en.

Fra : Morten G. Jensen

Dato : 06-01-05 19:21

nar

Fra : Marni

Dato : 12-01-05 21:49

"Morten G. Jensen" <XXbuggy@sport.tdcadsl.dkXX> wrote in message

> nar

røv

Nåja, hvis jeg ikke havde drukket min hjerne væk, ville der stå:

Røv.