Forslag til badeferie i vinterferien
Fra : Pro

Dato : 01-01-05 19:41

Hej Alle

Har I et godt forslag til badeferie i vinterferien (uge 7), der er godt for
en familie med et barn på 1½ år.

Jeg forestiller mig et dejligt hotel, med swimming pool, spa, lækre
omgivelser og dejlig mad evt. wellness...og forhåbentligt dejligt vejr +20
grader med badning.

Jeg har ikke tidligere rejst på decideret arrangeret charterferie, da vi
tidligere har været på kør selv ferie og selv fundet hotel etc via nettet -
men det er lidt anderledes når det skal være vinterferie med bademuligheder
da jeg ligesom går udfra at vi skal flyve .

Normalt tager vi på skiferie i denne uge, men er desværre blevet forhindret
pga. en mindre skade.

Håber I har nogle rigtigt gode muligheder...vores budget er 10.000 - 20.000
kr. for 7 dage incl. forplejning.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh. Kim

Fra : Ole

Dato : 02-01-05 00:03

"Pro" <No_Spam_Mail@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forhindret pga. en mindre skade.
>
> Håber I har nogle rigtigt gode muligheder...vores budget er 10.000 -
> 20.000 kr. for 7 dage incl. forplejning.

Egypten er nok det land geografisk tættest på os, hvor der er varmt nok på
den årstid. Uge 7 vil være dyrere pga skoleferien.

Ole

Fra : Pro

Dato : 04-01-05 21:51

Hejsa

Har I nogle forslag til lækre hoteller på de Canariske øer, vi lægger vægt
på flg.:

- Spændende indrettet & flot hotel
- Pool miljø med gode bademuligheder for familier
- Flot natur
- Gourmet mad