Koselig hotell i København?
Fra : Per G. Østerlie

Dato : 01-01-05 19:04

Hei.
Vi er en familie på fire fra Trondheim i Norge som skal på en todagers tur
til København i februar. Er det noen som vet om et billig og bra hotell for
oss? Helst vil vi være i sentrum. Kanskje noen også har forslag til hva vi
kan gjøre mens vi er der?

mvh

Per G. Østerlie

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-05 00:22

> [...]
> til København i februar. Er det noen som vet om et billig og bra hotell
> for oss? Helst vil vi være i sentrum. Kanskje noen også har forslag til

Hej
Har selv tænkt mig at benytte http://www.kobenhavn-hoteller.dk næste gang vi
skal til København - måske kan du finde noget, der opfylder dine ønsker
her?!
God tur
Bente

Fra : Kim Persson

Dato : 02-01-05 00:53

"Per G. Østerlie" <pergo20@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> til København i februar. Er det noen som vet om et billig og bra hotell
> for oss? Helst vil vi være i sentrum. Kanskje noen også har forslag til

Hej
Du kan prøve http://www.travelstart.dk/hotels/ bare indtast "københavn" og
vupti så er der masser af hoteller.
Har dog ingen erfaring med hotellerne selv, da jeg er bosat her i byen.

Men en genial ting til hurtig og billig transport er metroen, så betyder
lokaliseringen af hotellet ikke nær så meget. metroplanen kan findes på
www.m.dk

mvh Kim

Fra : Kristian

Dato : 02-01-05 10:59

> [...]

>oss? Helst vil vi være i sentrum. Kanskje noen også har forslag til hva vi

-----------------
Kik også på: http://www.aok.dk/
Her er alt muligt om restauranter,hvad der foregår i byen og ikke
mindst hoteller.

Kristian

Fra : Lave_5

Dato : 02-01-05 13:10

Du kan prøve at kontakte IBIS, som ligger lige ved Central Station. Hotellet
har billige priser.

Fra : Michael Nørgaard And~

Dato : 03-01-05 22:41

Prøv evt. også www.cabinn.dk

De ligger centralt med forskellige typer værelser (også familieværelser til
fire personer). Det er ikke luksus - men pænt og rent til en rimelig pris.

God tur.

Venlig hilsen
Anne-Mette