Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
mpg-klips program
Fra : plh

Dato : 01-01-05 15:57

Mit nye HP R707 kan optage videoclips i en tålelig .mpg kvalitet. Er der
nogen af jer der kender et simpelt program til enkel redigering og
sammenklipning af .mpg formatet?
--
*·.¸_¸.·'¨¨)
¸.·'

"Næsten halvdelen af befolkningen er dummere end gennemsnittet..."

Fra : Pico

Dato : 01-01-05 18:01

plh wrote:
> Mit nye HP R707 kan optage videoclips i en tålelig .mpg kvalitet. Er
> der nogen af jer der kender et simpelt program til enkel redigering og
> sammenklipning af .mpg formatet?

Hvis du kørere XP er der Movie Maker som følger med, det er gratis og
kan da bruges til at finde ud af om video redigering er fremtiden for
dig.
Pico

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 01-01-05 20:33

"plh" <virker-ikke@out-of-order.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ¸.·'
> (_¸.·'¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Per______
>
> "Næsten halvdelen af befolkningen er dummere end gennemsnittet..."
++++++++++++++++++++++

Hej Per.

Prøv i dk.edb.videoredigering, der sidder nogen der nok også kan hjælpe

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : plh

Dato : 02-01-05 09:27

"Jørgen Nielsen"

> Prøv i dk.edb.videoredigering, der sidder nogen der nok også kan hjælpe

Det vil jeg gøre - tak for det...

Per