Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TV-Out på 6610XL
Fra : Thomas Frandzen

Dato : 01-01-05 14:37

Halløjsa..

Jeg købte for 1½ måneds tid siden Aldis nye Medion med 6610XL grafikkort..
Desværre har jeg lidt problemer med at overføre skærmbilledet til
TV-skærmen..

Jeg har både prøvet at tilslutte et SCART-kabel fra SCART-stikket på
computeren til TVet, uden resultat. Derudover har jeg prøvet at connecte via
S-Vhs udgang på computeren og S-Vhs indgang på min video, ligeledes uden
resultat. Jeg har brugt TV-Tool som software, men er ikke 100% sikker på at
jeg bruger det korrekt.

Nogen der har en guide til hvorledes jeg får det til at virke, eller evt.
har haft samme problemer som jeg?

-Thomas

Fra : Sune Salminen

Dato : 01-01-05 20:24

Thomas Frandzen wrote:
> [...]
> men er ikke 100% sikker på at jeg bruger det korrekt.
>
> Nogen der har en guide til hvorledes jeg får det til at virke, eller

Hvis du bruger en Forceware driver fra Nvidia kan du under
troubleshooting vælge 'my connected TV is not being detected'. Prøv at
sæt et flueben her, tilslut TV'et og genstart computeren. Kommer der
billede på TV'et under opstart? Du skulle gerne se BIOS opstart på dit
TV, hardware optælling og den slags.

Hvis du kan det, så er der håb.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk