"Mistænkt" - nogen lyver - mangler fil
Fra : james jensen

Dato : 01-01-05 03:31

Hej gruppe
Jeg har nu fundet et gammelt spil frem som jeg aldrig har fået til at virke.
Jeg kan huske at nogen engang omtalte at spillet havde en fejl, og problemet
er at mit spil ikke vil starte. Der kommer blot til at stå, "CD-drev
optaget - prøv at sætte discen i igen"??? Det har jeg nu prøvet 3 gange og
gider snart ikke mere.
Producentens hjemmside er nedlagt (www.visionpark.com), er der nogle der kan
hjælpe?

På forhånd tak

James

Fra : 2005

Dato : 01-01-05 12:31

On Sat, 1 Jan 2005 03:30:37 +0100, "james jensen" <alfalaval6@hotmail.com> wrote
in dk.spil.computer:

> [...]
>er at mit spil ikke vil starte. Der kommer blot til at stå, "CD-drev
>optaget - prøv at sætte discen i igen"??? Det har jeg nu prøvet 3 gange og

De blev opkøbt til mange millioner kr.
Skift til den nye version.
http://www.panvision.com/o.o.i.s?id=176&product=VVIS0051

--
Gerner

A whole new year to .... in.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Jasper Norman

Dato : 01-01-05 15:32

Hej.

Jeg har begge spil liggende... hvis der er en fil du mangler skal jeg gerne
sende den.

Mvh

Jasper