Ang : kvinder analsex
Fra : B

Dato : 31-12-04 12:20

For nygeligt var her en tråd om kvinder og analsex, der var en del
mennesker (mænd) der på uforklarlig vis påstod at "det er umuligt for
kvinder at få orgasme udelukkende ved at blive bollet i røven".....

Hvor ved de det fra???????

Jeg kan så fortælle forummet at jeg sagtens kan komme ved at min kærste
boller mig i røven, uden noget form for berøring af min klitoris.
Jeg høre også til de heldige der kan sprøjte, det sker og fra tid til anden
når min kærste boller mig i røven.
Når min kærste støder i bundt tror jeg han rammer bundet af min livmoder
gennem tarmvæggen...og det er den fornemmelse der får mig til
at komme så jeg ser sol, måne og stjerner
Er her kvinder der har haft ligende oplevelser ?????

Så skulle det vist være på plads

Med venlig hilsen

Uopdragen bitch

Fra : Andropov

Dato : 31-12-04 12:57

On Fri, 31 Dec 2004 12:20:15 +0100, "B" <wanker1967@hotmail.com>
wrote:

>For nygeligt var her en tråd om kvinder og analsex, der var en del
>mennesker (mænd) der på uforklarlig vis påstod at "det er umuligt for
>kvinder at få orgasme udelukkende ved at blive bollet i røven".....

Man tænker vel at røven fra naturens side ikke er beregnet til samleje
og måske derfor heller ikke kan give i orgasme...

>Jeg høre også til de heldige der kan sprøjte, det sker og fra tid til anden
>når min kærste boller mig i røven.

Det synes jeg lyder noget specielt....

>Uopdragen bitch

Men så må han jo opdrage dig :)

Fra : Peter Knutsen

Dato : 31-12-04 20:35

Andropov wrote:

> Man tænker vel at røven fra naturens side ikke er beregnet til samleje

Omvendt kan man forestille sig at det fra naturens side er
en fordel at manden kan tilfredsstille sig selv i
kvindekroppen på flere forskellige måder (altså, vulgært
sagt, har flere huller at vælge imellem).

Ovenståejde går, vil jeg lige uddybe, primært på hvorvidt
diverse alternative huller fra naturens side er beregnet på
sex, og ikke rigtig på om det er meningen at kvinden skal
have orgasme når de bruges.

> og måske derfor heller ikke kan give i orgasme...

Desuden er der fysiologisk forskel på mandens og kvindens
røvhul. Men det er der andre mænd herinde der kan fortælle
mere om.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : nospam

Dato : 31-12-04 13:01

> [...]
> mennesker (mænd) der på uforklarlig vis påstod at "det er umuligt for
> kvinder at få orgasme udelukkende ved at blive bollet i røven".....

Det gør de heller ikke. Uvidenheden er stor her i gruppen, men
bedrevidenheden er størst.

Der findes ikke 2 ens kvinder mht. sex. Jeg har givet flere kvinder orgasme
netop med sol måne og stjerner ved at bolle dem i røven. Andre ku li det men
kom ikke, noen kan ikke li det.

> Så skulle det vist være på plads

mvh Mikael

Fra : Nana Sørensen

Dato : 31-12-04 13:13

"B" <wanker1967@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> at komme så jeg ser sol, måne og stjerner
> Er her kvinder der har haft ligende oplevelser ?????

Jeps... Jeg kan også komme udelukkende ved at blive bollet i røven. Men jeg
er også en af de heldige der er velsignet med et g-punkt der bare sparker
røv. Ved alm sex kan jeg også sagtens komme, uden at min klit er
involveret.

Mvh.

Another bitch

Fra : Gitte

Dato : 01-01-05 15:40

Hejsa

> [...]
>er også en af de heldige der er velsignet med et g-punkt der bare sparker
>røv. Ved alm sex kan jeg også sagtens komme, uden at min klit er

Vi er vist ved at være mange efterhånden Jeg kan også fint komme,
ved at blive bollet i røven... Og ved "almindeligt" samleje kan jeg
komme adskillige gange - og også sprøjte mange gange

MVH
Gitte

Fra : Henri Gath

Dato : 01-01-05 20:46

"Gitte" <gajb@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved at blive bollet i røven... Og ved "almindeligt" samleje kan jeg
> komme adskillige gange - og også sprøjte mange gange

Tillykke og hallelujah............du er sørme dygtig!

Fra : Bj@rne

Dato : 01-01-05 22:45

Gitte wrote:
> [...]
> ved at blive bollet i røven... Og ved "almindeligt" samleje kan jeg
> komme adskillige gange - og også sprøjte mange gange

Din mand er en heldig fyr du... Det er utroligt fedt at bolle en kvinde
som kan sprøjte.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 02-01-05 04:04

"Bj@rne" <Refsing@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Din mand er en heldig fyr du... Det er utroligt fedt at bolle en kvinde
> som kan sprøjte.

Der er faktisk en del kvinder der kan. Jeg tror ikke det er så få, som det
bliver gjort til. Jeg kan også.

Fra : Bj@rne

Dato : 02-01-05 13:15

Nana Sørensen wrote:
> "Bj@rne" <Refsing@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Der er faktisk en del kvinder der kan. Jeg tror ikke det er så få, som det
> bliver gjort til. Jeg kan også.

Jeg tror i høj grad at det kommer an på hvor meget den enkelte kvinde
interesserer sig for sex. Det med at sprøjte som kvinde er jo i de
fleste tilfælde ikke noget som bare sker. Der skal gøres nogen bestemte
ting på en bestemt måde på det rigtige tidspunkt.
og hvis kvinden ikke interesserer sig synderligt for sin seksualitet
så snyder hun ganske enkelt sig selv mere end hun aner.

Fra : Kjeld

Dato : 02-01-05 23:12

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> "Bj@rne" <Refsing@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Der er faktisk en del kvinder der kan. Jeg tror ikke det er så få, som det
> bliver gjort til. Jeg kan også.

Hvordan forman tændt en kvinde så meget at hun sprøjter...?

Mvh Kjeld

Fra : Nana Sørensen

Dato : 02-01-05 23:59

"Kjeld" <kjeld22@lite.dFJERNESk> skrev i en meddelelse

> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan forman tændt en kvinde så meget at hun sprøjter...?
>
> Mvh Kjeld

Det er ikke altid et spørgsmål om graden af tændthed. Tit handler det
omstimulation af g-punktet. Jeg sprøjter i hvertfald for vildt, hvis nogen
laver "kom her" bevægelsen med to fingre, på mit g-punkt. Det skal bare
gøres kraftigt nok, hvilket ikke alle kvinder kan lide.

Fra : Kjeld

Dato : 03-01-05 00:09

> [...]
> laver "kom her" bevægelsen med to fingre, på mit g-punkt. Det skal bare
> gøres kraftigt nok, hvilket ikke alle kvinder kan lide.

Lyder ganske frækt... Hvordan finder man det hellige G-punkt...? Hvor meget
kommer der når en kvinde sprøjter...?

Fra : Bj@rne

Dato : 03-01-05 00:56

Kjeld wrote:
> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Lyder ganske frækt... Hvordan finder man det hellige G-punkt...? Hvor meget
> kommer der når en kvinde sprøjter...?

Hende jeg prøvede det med sprøjtede for vildt, og mange gange, jeg tror
vi snakker 1-2 dl. eller noget i den retning. Det skete dog kun et par
gange for så syntes hun pludselig ikke så godt om mig mere og så var det
løb kørt. SS

Fra : Nana Sørensen

Dato : 03-01-05 10:00

> [...]
>>

> Lyder ganske frækt... Hvordan finder man det hellige G-punkt...? Hvor
> meget kommer der når en kvinde sprøjter...?

Det er ganske forskelligt, det kan være alt fra et par dråber, til nogle
ordentlige skvæt. G-punktet sidder for forsiden af indersiden af skeden.
Humm... Hvis du står foran en kvinde, tager to fingre og stikker dme op i
hende, sådan at din håndflade vender opad. Og så laver "KOm her" bevægelsen,
så skulle der være bonus. Det kan føles lidt ruflet, hvis du forstår. De
fleste kan godt mærke hvis man rammer det, men langt fra alle.

Fra : simris.

Dato : 07-01-05 16:47

Jeg har et spørgsmål :

Hvad er det egentligt der blver sprøjtet ud, under den form for orgasme i
omtaler i denne tråd ?

Simris.

Fra : Henrik

Dato : 02-01-05 15:27

Jeg har den oplevelse til gode endnu.
Jeg har aldrig oplevet at se en kvinde sprøjte.
Det er faktisk en ting jeg tænder helt på ,hvis du kan forklare
hvordan du opnår det elelr beskrive situstionen så vil
jeg være dig taknemmelig.
Jeg har kun prøvet at dyrke analsex 2-3 gange og det er noget som min kone
godt kan lide i den rette stemning .
MVH
Henrik

Fra : Henri Gath

Dato : 01-01-05 20:47

> [...]
> er også en af de heldige der er velsignet med et g-punkt der bare sparker
> røv. Ved alm sex kan jeg også sagtens komme, uden at min klit er

Tillykke, du er vel nok en dygtig pige......

Fra : Nana Sørensen

Dato : 01-01-05 22:42

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> jeg
>
> Tillykke, du er vel nok en dygtig pige......

Tillykke med at du nu har postet det mest intelligente indlæg du nogensinde
kommer til.

Mit indlæg var svar på et spørgsmål, hvad er dit indlæg?

Fra : Bufas

Dato : 02-01-05 00:56

> Mit indlæg var svar på et spørgsmål, hvad er dit indlæg?
Det må også være irriterende at hedde Gat(h), og så have _så_ lidt erfaring
med analsex.

Hilsen
Bufas.

Fra : Steen Jensen

Dato : 03-01-05 14:07

Bufas <Bufas@invalid.dk> wrote:

> Det må også være irriterende at hedde Gat(h), og så have _så_ lidt erfaring
> med analsex.

LOL....måske fatter Henri den osse ;-/
--
Bedste hilsener

Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-05 07:37

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> jeg
>
> Tillykke, du er vel nok en dygtig pige......

Lidt i stil med nedenstående TV-skuespillerinde, som da hun blev for gammel
til rollerne gjorde sig bemærket med følgende (som kan læses i talrige
citatsamlinger)

"Jeg oplever clitoris-orgasmerne for "marxistiske, subjektorienterede
individualistiske lyst-oplevelser" og vaginal orgasmerne for "dionysiske
zen, buddhistiske lyst-oplevelser" Maria Damsholt.

Fra : Odense

Dato : 09-01-05 16:34

> Men jeg er også en af de heldige der er velsignet med et g-punkt der bare
> sparker røv.

> Another bitch

Eller en røv der sparker G-punkt

--