Outlook 2003 og sikkerhed :(
Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 31-12-04 11:32

Når jeg bruger en applikation, der via simpel CDO bruger outlook til at
sende mails, bliver jeg promptet for at at tillade dette.

Hvordan omgår jeg dette?

Jeg ved godt MS skriver man ikke kan, men selvfølgelig er der en der har
haft samme problem, og løst det :)

- jeg har prøvet med Advanced Outlook Security, men den trigger ikke på
kaldet :(

nogle gode forslag? :)

godt nytår.

/Morten