Chaterau Briand i oven
Fra : Erik

Dato : 31-12-04 10:17

Hejsa

Jeg er blevet sat til og lave "Chaterau Briand" til menuen i aften. Hvor lan
tid skal sådan en have for, at blive mellemting mellem rødt/rosa?

På forhånd tak
Erik

PS! Har stege termometer

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 31-12-04 12:19

Erik wrote:

> Jeg er blevet sat til og lave "Chaterau Briand" til menuen i aften.
> Hvor lan tid skal sådan en have for, at blive mellemting mellem
> rødt/rosa?

Uha, hvor stor er den?

> PS! Har stege termometer

Ah. Ca. 60 grader er nok ikke helt ved siden af.

Ps.: Det hedder Château Briand

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : lonePedersen

Dato : 31-12-04 13:00

hej.
Chateaubriand.( stavemåden i lærebog for kokke)

Er stk.steg bergnet til 2 personer vægt 400 gr. Skåret af den midderste del
af oksemørbrad.

hilsen kokken

Fra : Erik

Dato : 31-12-04 13:59

> Uha, hvor stor er den?

Den er på 500g

> Ah. Ca. 60 grader er nok ikke helt ved siden af.

Det var også noget i den stil, at jeg regnet med men hvor lang tid skal
den have og hvor mange grader?

> Ps.: Det hedder Château Briand

Tryk fejl fra min side....

På forhånd tak