Billigste flyrejse til Heraklion, Kreta?
Fra : Jan B.

Dato : 31-12-04 09:28

Er der nogen som har erfaring med billige flyrejser til Heraklion, Kreta?
Kan sagtens finde til Chania, men da turen går østover ville det være skønt,
hvis der var mulighed for Heraklion istedet.

vh/Jan

Fra : Daniel Birch

Dato : 31-12-04 10:52

"Jan B." <bigbenzon@post11.tele.dk (fjern big)> wrote in message
> [...]
> skønt,
> hvis der var mulighed for Heraklion istedet.

Det ser ikke ud til, at der er lavpris- eller charterafgange til Heraklion
for tiden.

Det vil sige, at du skal til Athen og så videre med Olympic. Det er vist
ikke så vældig billigt - især ikke sammenlignet med prisen til Chania, hvor
du kan komme billigt og direkte fra København.

Jeg ville nok vælge Chania - der er trods alt ikke så langt til Heraklion.

mvh
Daniel