4 kilo ko fra SuperBrugsen ??
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 31-12-04 01:38

Halløjsa

Har købt en af de der brasilianske oksestege i SuperBrugsen.

Jeg har tænkt mig at stikke den med hvidløg, lidt groft salt og så en
tur i ovnen, men hvorlænge ?

Skal den ikke førs have 10 minutter på høj varme og så en 30 minutter på
en 175 grader ?

Den skal være lyserød inden i !

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : -V-

Dato : 31-12-04 02:06

Jesper Haaber Gylling wrote:
> [...]
> tur i ovnen, men hvorlænge ?
>
> Skal den ikke førs have 10 minutter på høj varme og så en 30 minutter

Det er ikke fordi jeg ikke vil hjælpe dig, men måske kunne du få hjælp i en
af de 6 (!!!!!!) tråde (ikke indlæg, men hele tråde!!!), som har været om
stegt komuskel i de sidste 2 dage.

-V-