hvor finder jeg denne rødvin imorgen?
Fra : Juel

Dato : 31-12-04 00:17

Hejsa Alle

Skal jeg virkeligt køre til kbh for at købe "A MANO" rødvin ? er der nogle
der ved om nogle steder på sydsjælland har denne ??

Mvh
Morten

Fra : Peter C:\\>

Dato : 31-12-04 00:40

"Juel" <news@FJERNstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Alle
>
> Skal jeg virkeligt køre til kbh for at købe "A MANO" rødvin ? er der nogle
> der ved om nogle steder på sydsjælland har denne ??

Jeg ved Phillipson har den, men jeg har aldrig set den andre steder, så jeg
tror kun den kan fås der.
(den er iøvrigt rigtig god ! ...synes jeg)

--
MVH Peter C:\
- - -

Fra : Juel

Dato : 31-12-04 08:27

> Jeg ved Phillipson har den, men jeg har aldrig set den andre steder, så
jeg
> tror kun den kan fås der.
> (den er iøvrigt rigtig god ! ...synes jeg)

Ja det ved jeg men det er i kbh, og ville jo gerne ha den iaften, og ja den
er mildest talt RET god

Mvh
Morten

Fra : Margrete Johansen

Dato : 31-12-04 01:15

"Juel" <news@FJERNstarchild.dk> wrote in message
> Hejsa Alle
>
> Skal jeg virkeligt køre til kbh for at købe "A MANO" rødvin ? er der nogle
> der ved om nogle steder på sydsjælland har denne ??

http://www.vinoversigten.dk/?folder=database&page=visvin&id=12953 - Tjaeh -
typen er ikke så svær at finde..... men lige denneher har de åbenbart ikke
så mange steder.

Nu er Sydsjælland jo et vidt begreb og jeg er heller ikke videre kendt på de
kanter. Men HVIS du kan finde en Irma kan du finde noget der ligner denne
vin. Jeg ville gå efter en Bricco Magno eller en af de andre gode italienere
de har der.

God jagt.

Margrete

Fra : Juel

Dato : 31-12-04 08:28

> [...]
> kanter. Men HVIS du kan finde en Irma kan du finde noget der ligner denne
> vin. Jeg ville gå efter en Bricco Magno eller en af de andre gode

Hmm det kan jeg jo prøve som sidste udvej, tak for tippet
Tror jeg ringer til importøren og hører om den ikke bliver solgt her på
sydsjælland..

Mvh
Morten

Fra : jorren

Dato : 13-01-05 01:48

Philipson er alene om at forhandle A MAno i Danmark. Men bestil den da
bare hos ham og få den tilsendt, det er da meget nemt, hvis du absolut
gerne vil have den vin. Der findes meget andet
mvh
VinPakken.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : jorren