Mega "cumshot" HVORDAN
Fra : someone@somedomain.c~

Dato : 30-12-04 17:45

Er der nogen der ved hvordan "finten" er for at lave et langt cumshot ?
Man ser det gentagne gange i pornofilm, (Peter North)
Hvordan gør man det ?

Fra : Bæ9

Dato : 30-12-04 19:47

<someone@somedomain.com.invalid> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvordan "finten" er for at lave et langt cumshot ?
> Man ser det gentagne gange i pornofilm, (Peter North)
> Hvordan gør man det ?

knibeøvelser doh - knibeøvelser

Fra : Klaus G.

Dato : 30-12-04 20:07

> Er der nogen der ved hvordan "finten" er for at lave et langt cumshot ?
> Man ser det gentagne gange i pornofilm, (Peter North)
> Hvordan gør man det ?

Han er jo i en klasse for sig. Enten kan man _så_ meget, eller også kan man
ikke...

Kommer man tit, så mindsker det jo også mængden. Er man ikke kommet i f.eks.
1uge, så kommer der jo en del mere.

Tænker du på at skyde det langt, ja så synes jeg det er et spørgsmål om
timing. Hvis man holder det inde lidt(knibe), og man så "giver slip" næste
gang man kan mærke der er kommer et tryk/sprøjt, så kommer det
længere...f.eks..

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Andropov

Dato : 30-12-04 20:23

On Thu, 30 Dec 2004 20:07:02 +0100, "Klaus G."
<klaus_godt@hotmail.com> wrote:

>Han er jo i en klasse for sig. Enten kan man _så_ meget, eller også kan man
>ikke...

Jeg så en pornofilm på et tidspunkt hvor der var en fyr som nok
sprøjtede omkring 20 sprøjt i hovedet på en pige.
Mon der skal spises masser af æg for at klare det :)

> [...]
>timing. Hvis man holder det inde lidt(knibe), og man så "giver slip" næste
>gang man kan mærke der er kommer et tryk/sprøjt, så kommer det

Men der vidst også noget med at hvis det er en meget lang pik er det
sværere at skyde langt...

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-12-04 23:28

"Andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> [...]

Hvorfor skulle porno være det eneste sted, hvor man ikke bruger
computermanipulerede billeder?

Per v.

Fra : Andropov

Dato : 30-12-04 23:53

On Thu, 30 Dec 2004 23:28:18 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Hvorfor skulle porno være det eneste sted, hvor man ikke bruger
>computermanipulerede billeder?

Tja, det så meget livagtigt ud.

Fra : Bj@rne

Dato : 31-12-04 10:50

Andropov wrote:

> Tja, det så meget livagtigt ud.
Jeg er nu ret sikker på at der ikke er manipuleret med Peter Norths
cumshots. Han startede jo med at lave porno før man kunne
computermanipulere med tingene og da skød han sgu ligesåmeget.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 03-01-05 22:17

[Per Vadmand | Thu, 30 Dec 2004 23:28:18 +0100]

>Hvorfor skulle porno være det eneste sted, hvor man ikke bruger
>computermanipulerede billeder?

Naah, Peter North er fra en tid hvor computermanipulation nærmest var for
dyrt at anvende til Star-Trek, såeh...

/René

Fra : JJ

Dato : 30-12-04 20:53

> Er der nogen der ved hvordan "finten" er for at lave et langt cumshot ?
> Man ser det gentagne gange i pornofilm, (Peter North)
> Hvordan gør man det ?

At skyde langt siger min er faring at det er noget man kan træne til. Lav
knibeøvelser med den "muskel" du har under pikken/bag bollerne, gerne ofte.
Gør det selv tit når jeg fx stener tv eller læser nyhredsgrupper. Det virker
fint hvis pikken er halv eller helstiv. Efter nogle uger skulle du gerne
kunne se ogmærke en forskel. Gør det, for mig i vhert fald, også nemmere at
holde ud længe, og kan faktisk godt holde et par timer, ved hjælp at lige
dele vilje og kniben på de rette tidspunkter. Noget som jeg aldrig endnu har
fået klager over ;)

Det med at komme meget er straks mere ticky. Ved ikke om noget af det jeg
skriver videre nu har hold i virkeligheden, men det er min erfaring :) Har
især eksperimenteret de sidste par uger, da min nye kæreste er vild med et
massivt skud, hvorimod min gamle fandt det ubehageligt, når jeg kom meget.

Mange æg, som en klassiker, har jeg aldrig lagt specielt mærke til om har
nogen effekt, måske? Men derimod at have drukket rigeligt, gerne vand eller
juice lader til at virke for mig. Derudover "skyder" jeg både mere og
kraftigere, jo længere tids stimulans jeg har undergået. Har jeg fx, som
nævnt oven over, været tændt længe og kneppet/blevet suttet osv, gerne på
skift, kommer jeg ofte både kraftigere og mere end ved en quickie ;)

Efter en 2-3 udtømninger har det dog en tendens til at blive tyndere, men så
er det bare give sig et par timer og drikke rigligt, så er man klar igen.

JJ

Fra : Andropov

Dato : 30-12-04 20:58

On Thu, 30 Dec 2004 20:52:47 +0100, "JJ" <a@b.com> wrote:

> [...]

>Mange æg, som en klassiker, har jeg aldrig lagt specielt mærke til om har

Porno Lasse har fortalt at han spiser flere æg før optagelse.

> Men derimod at have drukket rigeligt, gerne vand eller
>juice lader til at virke for mig.

Nu skal du passe på med hvad du drikker hvis hun skal sluge. Kvinder
er kræsne :)

Fra : JJ

Dato : 30-12-04 21:12

> Nu skal du passe på med hvad du drikker hvis hun skal sluge. Kvinder
> er kræsne :)

Hun vil gerne have det med æble/appelsin-juice-og-italiensk-mad-smag, det er
i vhert fald det jeg indtager mest af :D

JJ

Fra : Bæ9

Dato : 30-12-04 21:38

"JJ" <a@b.com> skrev i en meddelelse

> Hun vil gerne have det med æble/appelsin-juice-og-italiensk-mad-smag, det
> er i vhert fald det jeg indtager mest af :D
>
> JJ

det der italienske - snakker vi også om gratinerings-ost?

Fra : JJ

Dato : 30-12-04 21:48

> det der italienske - snakker vi også om gratinerings-ost?

Nah... ikke så meget ost, men diverse kød og pastaretter med masser af
oregano og timian ;)

JJ

Fra : Paul

Dato : 30-12-04 23:54

someone@somedomain.com.invalid wrote:
> Er der nogen der ved hvordan "finten" er for at lave et langt cumshot ?
> Man ser det gentagne gange i pornofilm, (Peter North)
> Hvordan gør man det ?

Det kommer lidt an på hvad du mener.
Jeg kan forstå dit spørgsmål på to måder - at sprøjte langt (og meget)
eller at filme når man sprøjter langt (og meget).

Tja, for mit vedkommende gælder det om, for det første at være seksuelt
afholdende et par dage, for det andet at være veludhvilet, og for det
tredie at være godt og grundigt liderlig. Det er vigtigt, at man er god
til at styre sin pik, dvs. man er god til at holde igen med udløsninger.
Jo flere gange man holder igen med udløsningen, jo større bliver
presset, og jo sværere er det at få pikken til at blive slap igen (en
lille sidegevinst). Det kræver dog, at man til sidst får sin udløsning
(ellers kan det knibe med at falde i søvn med pres på pungen), og den er
for mit vedkommende temmelig kraftig med op til 4-5 lange strint.
På et tidspunkt da jeg kom i en wc kumme (efter kraftig onani *rødme*)
kunne jeg høre de første to strint klaske mod indersiden af
toiletbrættet, hvilket kom noget bag på mig.
Jeg spiser og drikker ikke noget særligt for at "komme i form", men jeg
har lagt mærke til en god og stor omelet om morgenen hjælper godt på vej
med at få mængden af sæd til at stige.

--
M.v.h.

Paul

~~~~~
Få Firefox: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=1
Få Thunderbird: http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=41526&t=183

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 03-01-05 22:14

[<someone@somedomain.com.invalid> | 30 Dec 2004 16:44:56 GMT]

>Er der nogen der ved hvordan "finten" er for at lave et langt cumshot ?
>Man ser det gentagne gange i pornofilm, (Peter North)
>Hvordan gør man det ?

Der er 2 dele af det:

1. Teknik - altså at kunne knibe/skyde på det rette tidspunkt.
2. Mængde - at have været liderlig længe, så der er meget sædvæske.

Jeg har i mange år ikke rigtigt kunne "skyde", da mit urinrør er rimeligt
stort i diametern, så det var altid noget der bare "løb ud i massevis".

Pluselig for ca. ½ år siden lærte jeg en slags teknik, og den er voldsom
svær at beskrive, men jeg opfatter det selv som om at man spænder lige
indtil første sprøjt, hvor man "mister" spændingen og pludeslig tager
"kroppen" ogver og spænder løs, så sprøjtene kommer væltende.

Ja, beklager - det er ret svært at beskrive

/René

Fra : Drummer34

Dato : 19-01-05 11:14

Endelig så er der jo det gamle trick med en meget tynd slange og noget