/ Forside / Interesser / Fritid / Foto / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Foto
#NavnPoint
dova 15981
Klaudi 7333
refi 7267
o.v.n. 6442
IBM760 5420
severino 3705
emesen 3101
bentjuul 3076
Teil 3020
10  Nordsted1 2955
Det skider jeg da på
Fra : Jabbe\(4k\)


Dato : 30-12-04 12:17

Lowepro Computrekker AW er da for fed...
Jeg har lige fået den med posten idag...
Der er jo tænkt på det hele, jeg er ihvertfald positivt overasket.

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk



 
 
Simon Tved Bakken (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Simon Tved Bakken


Dato : 30-12-04 14:40

hvor har du købt den henne og hvor meget gav du for den? Hvor stort (eller
faktisk lille) er rummet til den bærbare. Jeg har en 12"'er og gider ikke
have en computer der slasker rundt i et alt for stort rum. Den ser da ellers
meget fin ud...

vh Simon


"Jabbe(4k)" <jabbe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:ZsRAd.53$FB6.20@news.get2net.dk...
> Lowepro Computrekker AW er da for fed...
> Jeg har lige fået den med posten idag...
> Der er jo tænkt på det hele, jeg er ihvertfald positivt overasket.
>
> --
> Jabbe(4k)
> www.jabbe.lir.dk
>



Hans Joergensen (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 30-12-04 15:20

Simon Tved Bakken wrote:
> hvor har du købt den henne og hvor meget gav du for den? Hvor stort (eller
> faktisk lille) er rummet til den bærbare. Jeg har en 12"'er og gider ikke
> have en computer der slasker rundt i et alt for stort rum. Den ser da ellers
> meget fin ud...

Rummet er ret smalt, og er udformet så det klemmer om laptoppen.. så
der ligger ikke noget og slasker rundt.

Jeg har ofte haft en IBM X23 (det er vist 12") i min, og har en
kollega der løber rundt med en T-serie (15") i sin..

Personligt synes jeg dog ikke tasken er rar at have på ryggen når
der er en laptop i lommen, men det er nok en smagssag.. Bortset fra
det, er jeg super glad for den, der er plads til alt mit grej + lidt
tøj.

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml

Jabbe\(4k\) (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Jabbe\(4k\)


Dato : 30-12-04 16:10

> hvor har du købt den henne og hvor meget gav du for den? Hvor stort (eller
> faktisk lille) er rummet til den bærbare. Jeg har en 12"'er og gider ikke
> have en computer der slasker rundt i et alt for stort rum. Den ser da
> ellers meget fin ud...

Jeg har spenderet min 1200.- hos www.powerphoto.dk
jeg selv har en IBM Thinkpad R30 som fylder 315x255x40mm og den slasker ikke
rundt(ihvertfald ikke i de 10 minutter jeg har hoppet lidt rundt i stuen for
at se hvordan den er at have på..:)).
i en reklame har jeg læst at rummet er 305x40x380mm så der er også plads til
større computere...
--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk



Niels Riis Ebbesen (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 30-12-04 15:12


Jabbe(4k) wrote:

> Lowepro Computrekker AW er da for fed...
> Jeg har lige fået den med posten idag...


Tja... jeg overvejer at foreslå, at der bliver oprettet en helt ny
gruppe, hvor folk kan lave opslag og fortælle/prale med, at de netop
har fået eller købt nyt kamera og fotoudstyr...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Thomas Kjær (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Kjær


Dato : 30-12-04 15:28

On 2004-12-30, Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:
>
> Jabbe(4k) wrote:
>
>> Lowepro Computrekker AW er da for fed...
>> Jeg har lige fået den med posten idag...
>
> Tja... jeg overvejer at foreslå, at der bliver oprettet en helt ny
> gruppe, hvor folk kan lave opslag og fortælle/prale med, at de netop
> har fået eller købt nyt kamera og fotoudstyr...

Ja, offentlig udvisning af glæde burde være forbudt.

--
Med venlig hilsen
Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Niels Riis Ebbesen (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 30-12-04 15:36


Thomas Kjær wrote:

> Ja, offentlig udvisning af glæde burde være forbudt.


Hmmm... mit forslag er netop at fremme den slags, ved at vi opretter
en dedikeret gruppe til formålet...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Rune B. Broberg (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Rune B. Broberg


Dato : 30-12-04 15:41

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:
> Thomas Kjær wrote:
>> Ja, offentlig udvisning af glæde burde være forbudt.
> Hmmm... mit forslag er netop at fremme den slags, ved at vi opretter
> en dedikeret gruppe til formålet...

Kan vi ikke også oprette dk.fritid.foto.NRE-brok nu vi er igang, til dit
brok, og til folks brok over dig? Jeg er sikker på man godt kan
retfærdiggøre det trafik-mæssigt.

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x67A4976D

Thomas Kjær (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Kjær


Dato : 30-12-04 15:47

On 2004-12-30, Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:
>
> Thomas Kjær wrote:
>
>> Ja, offentlig udvisning af glæde burde være forbudt.
>
> Hmmm... mit forslag er netop at fremme den slags, ved at vi opretter
> en dedikeret gruppe til formålet...

Dit ordvalg fik dog indlæget til at lyde ret negativt, og derfor blot
som fiskeri efter ting at brokke sig over.

Der kunne muligvis være basis for en dk.fritid.foto.udstyr gruppe, men
personligt føler jeg ikke at denne gruppe er så sværd at følge med i.
Går det helt galt kan de fleste nntp-klienter slette hele tråde.

--
Med venlig hilsen
Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Jan Bøgh (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Jan Bøgh


Dato : 30-12-04 16:23

Thomas Kjær wrote:

> Dit ordvalg fik dog indlæget til at lyde ret negativt, og derfor blot
> som fiskeri efter ting at brokke sig over.

Bette Niels ER en kæmpetroll!
Han har huseret her i årevis, og er mindst lige så langt ude som Bo Warming,
men har blot ikke dennes (ganske vist vildt afsporede) intelligens, og
slipper derfor lettere fra et evigt liv i kill-filtrene.
Men hvis man lavede en sammentælling af:

1) NRE's fornuftige indlæg
2) NRE's TROLLerier
3) OT indlæg genereret af fjogets indlæg,

så ville man konstatere at (2+3)/1 (Troll-kvotienten) over tid vil nærme sig
uendeligt!

vh
Jan



Niels Riis Ebbesen (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 30-12-04 16:38


Klaphatten Jan Bøgh wrote:

> så ville man konstatere at (2+3)/1 (Troll-kvotienten) over tid vil nærme sig
> uendeligt!


Hmmm... hvis det er blevet troll'eri, at påpege at et givent indlæg
er uendligt uinteressant og intetsigende, så er vi vist helt derude,
hvor UseNet kun er for lalleglade klaphatte...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Rune B. Broberg (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Rune B. Broberg


Dato : 30-12-04 16:40

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:
> Klaphatten Jan Bøgh wrote:
>> så ville man konstatere at (2+3)/1 (Troll-kvotienten) over tid vil nærme sig
>> uendeligt!
> Hmmm... hvis det er blevet troll'eri, at påpege at et givent indlæg
> er uendligt uinteressant og intetsigende, så er vi vist helt derude,
> hvor UseNet kun er for lalleglade klaphatte...

Niels, dit indlæg er uendeligt uinteressant og intetsigende. Og i øvrigt
sikkert også off-topic, men jeg vil ikke til at sætte FUT til grupper
jeg ikke følger...

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x67A4976D

Povl H. Pedersen (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 30-12-04 17:18

In article <41D420E1.70205@niels-ebbesen.net>, Niels Riis Ebbesen wrote:
> Hmmm... hvis det er blevet troll'eri, at påpege at et givent indlæg
> er uendligt uinteressant og intetsigende, så er vi vist helt derude,
> hvor UseNet kun er for lalleglade klaphatte...

Det er mere konstruktivt ikke at belaste internettet med noget
sådant, og spilde andre folks tid med det.

--
Povl H. Pedersen - NoSpam@my.terminal.dk (yes - it works)
Fastnet - IP telefoni: 5 kr/md Se http://www.musimi.dk

Niels Riis Ebbesen (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 30-12-04 18:38


Povl H. Pedersen wrote:

> Det er mere konstruktivt ikke at belaste internettet med noget
> sådant, og spilde andre folks tid med det.



Tja... de fleste brugere i denne gruppe har kendskab til Lowepro's
produkter, og en stor del har nogle af deres produkter, så jeg kan
faktisk ikke se, at det har nogen relevans, at Jabbe(4k) poster et
opslag, hvor han proklamerer, at han har indkøbt og fået leveret et
Lowepro produkt.

Og der er tilsyneladne flere klaphatte, som ikke kunne ta', at jeg
ironiserede over hans opslag.

Jeg ville ikke ha' haft noget imod, at Jabbe(4k) havde skrevet en
seriøs anmeldelse af hans nye Lowepro taske, men det opslag han har
postet, er da nul og nothing...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Langgaard (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Langgaard


Dato : 30-12-04 18:50

Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
news:41D43CFA.9020600@niels-ebbesen.net...>
>
> Og der er tilsyneladne flere klaphatte, som ikke kunne ta', at jeg
> ironiserede over hans opslag.
>

Hej

Vil du ikke skrive med kursiv når du ironiserer, ellers kan læserne ikke
finde ud af det.

--
Venlig hilsen Leif Langgaard

www.analogfoto.dk - Salg & køb af analogt fotoudstyr.
www.megapixels.dk (tom)



Thomas Kjær (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Kjær


Dato : 30-12-04 18:57

On 2004-12-30, Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:
>
> Povl H. Pedersen wrote:
>
>> Det er mere konstruktivt ikke at belaste internettet med noget
>> sådant, og spilde andre folks tid med det.
>
> Tja... de fleste brugere i denne gruppe har kendskab til Lowepro's
> produkter, og en stor del har nogle af deres produkter, så jeg kan
> faktisk ikke se, at det har nogen relevans, at Jabbe(4k) poster et
> opslag, hvor han proklamerer, at han har indkøbt og fået leveret et
> Lowepro produkt.
>
> Og der er tilsyneladne flere klaphatte, som ikke kunne ta', at jeg
> ironiserede over hans opslag.

Jeg tror det er fordi disse "klaphatte" har svært ved at skelne dine
ironiske/sarkastiske udtalelser fra dine "normale".


> Jeg ville ikke ha' haft noget imod, at Jabbe(4k) havde skrevet en
> seriøs anmeldelse af hans nye Lowepro taske, men det opslag han har
> postet, er da nul og nothing...

Det medførte jo så dog nogle relevante indlæg, hvor rummeligheden blev
diskuteret. Hvilket jo er en del mere end man kan sige om dine
indlæg, der som regel blot medfører brok over dig, og brok fra dig
over $verden.

En seriøs anmeldelse ville selvfølgelig være at foretrække, men du der
jo har kendskab til lowepro produkter kunne vel blot kill'e den tråd,
og fortsætte med at læse resten af gruppen?

--
Med venlig hilsen
Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Jabbe\(4k\) (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Jabbe\(4k\)


Dato : 30-12-04 19:02

> Jeg ville ikke ha' haft noget imod, at Jabbe(4k) havde skrevet en seriøs
> anmeldelse af hans nye Lowepro taske, men det opslag han har postet, er da
> nul og nothing...

Det er lidt svært at komme med en anmeldelse der er seriøs når man nu har
haft tasken i 5-6 timer...
Jo man kan sige kvaliteten er god, det er praktisk at der er et indbygget
regnslad man kan trække ud over den så den er vandtæt, det er lækker at man
flytte rundt på rummene ligesom de andre Lowepro tasker, det der er noget
skod er der hvor Tripod'en skal placeres det ville være mere lækkert at den
sad i siden.
Som du ser er der massere ting at beskrive men hvordan er den i det
daglige?? Er det let at at komme til tingene? Snerrer den på korpus? osv.
det kan man først svare på om et stykke tid når den er blevet prøvet godt og
grundigt...

Det kan være jeg laver en anmeldelse.... det vil tiden vise....
--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk



Jakob (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Jakob


Dato : 30-12-04 23:23


> Tja... de fleste brugere i denne gruppe har kendskab til Lowepro's
> produkter,

Kendte det ikke.

MVH

Jakob



ab© (31-12-2004)
Kommentar
Fra : ab©


Dato : 31-12-04 12:08


"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
news:41D43CFA.9020600@niels-ebbesen.net...
>
>
>
> Jeg ville ikke ha' haft noget imod, at Jabbe(4k) havde skrevet en seriøs
> anmeldelse af _hans_ nye Lowepro taske, men det opslag han har postet, er
> da nul og nothing...
>
>

Og jeg troede, at "Jabbe(4K)" selv havde købt en ny taske (ja, den danske
sprok er en sværd en - endog ekstra meget vanskelig for NRE)

ab



Jabbe\(4k\) (31-12-2004)
Kommentar
Fra : Jabbe\(4k\)


Dato : 31-12-04 15:26

> Og jeg troede, at "Jabbe(4K)" selv havde købt en ny taske (ja, den danske
> sprok er en sværd en - endog ekstra meget vanskelig for NRE)

Jammen jeg har da også købt den.::)
--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk



ab© (31-12-2004)
Kommentar
Fra : ab©


Dato : 31-12-04 16:29


"Jabbe(4k)" <jabbe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:VjdBd.957$Ii1.515@news.get2net.dk...
>
> Jammen jeg har da også købt den.::)
>

Hejsa - det var bare ikke det, som NRE skrev:


"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev bl.a. i en meddelelse
news:41D43CFA.9020600@niels-ebbesen.net...
>
>
> Jeg ville ikke ha' haft noget imod, at Jabbe(4k) havde skrevet en seriøs
> anmeldelse af hans nye Lowepro taske, men det opslag han har postet, er da
> nul og nothing...
>
>

På dansk hedder det " Jabbe(4K) havde skrevet en seriøs anmeldelse af _sin_
nye ..." - at dømme efter NRE´s måde at bruge det danske sprog (gad for
øvrigt vide, om der ikke findes stavekontrol til en Mac?) fatter han sikkert
ikke forskellen

ab



Knud I (31-12-2004)
Kommentar
Fra : Knud I


Dato : 31-12-04 16:59


"ab©" <ab_ab@SPAMFILTERc.dk> skrev i en meddelelse
news:ofeBd.1044$F54.206@news.get2net.dk...
>
> "Jabbe(4k)" <jabbe@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> news:VjdBd.957$Ii1.515@news.get2net.dk...
>>
>> Jammen jeg har da også købt den.::)
>>
>
> Hejsa - det var bare ikke det, som NRE skrev:
>
>
> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev bl.a. i en
> meddelelse news:41D43CFA.9020600@niels-ebbesen.net...
>>
>>
>> Jeg ville ikke ha' haft noget imod, at Jabbe(4k) havde skrevet en
>> seriøs anmeldelse af hans nye Lowepro taske, men det opslag han
>> har postet, er da nul og nothing...
>>
>
> På dansk hedder det " Jabbe(4K) havde skrevet en seriøs anmeldelse
> af _sin_ nye ..." - at dømme efter NRE´s måde at bruge det danske
> sprog (gad for øvrigt vide, om der ikke findes stavekontrol til en
> Mac?) fatter han sikkert ikke forskellen
>
> ab

Hvis jeg forstår det rigtig er det godt dansk at skrive
"Det skider jeg da på" så ved vi jo alle at indlæget er om fotoudstyr
men hvis jeg kommer til at skrive "hans" istedet for "sin" er der
ingen andre
der forstår meningen

Mvh Knud
der ikke rigtig kunne klippe i ovenstående uden at fjerne
sammenhængen






Niels Riis Ebbesen (31-12-2004)
Kommentar
Fra : Niels Riis Ebbesen


Dato : 31-12-04 17:08


ab© wrote:

> På dansk hedder det ...cut...


- og på godt dansk kaldes folk, der absolut skal gå op i småting for
en flueknepper...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner


Jan Bøgh (31-12-2004)
Kommentar
Fra : Jan Bøgh


Dato : 31-12-04 17:29

Niels Riis Ebbesen wrote:

> - og på godt dansk kaldes folk, der absolut skal gå op i småting for
> en flueknepper...

'flueknepper/e/'

....for nu lige at dyrke lidt mere insekterotik overfor en ekspert:

"Hvorfor ser du splinten i din broders øje, men bjælken i dit eget øje
lægger du ikke mærke til?"

godt nytår
Jan

--
- lalleglad amatør af Guds nåde.
PS: Mine ynkelige knipserier i et ualmindeligt rædselsfuldt layout kan
findes på
http://jan.boegh.net/foto.htm



Thomas Kjær (31-12-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Kjær


Dato : 31-12-04 17:31

On 2004-12-31, Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:
>
> ab© wrote:
>
>> På dansk hedder det ...cut...
>
> - og på godt dansk kaldes folk, der absolut skal gå op i småting for
> en flueknepper...

Så er det en person, og ikke folk. Hvis det er folk, kaldes _de_ for
fluekneppere.

En FUT langt væk burde måske være på sin plads her, men hvortil ved
jeg ikke lige.

--
Med venlig hilsen
Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Hans Joergensen (31-12-2004)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 31-12-04 19:18

Niels Riis Ebbesen wrote:
> - og på godt dansk kaldes folk, der absolut skal gå op i småting for
> en flueknepper...

Jeg synes dette indlæg er meget uinteressante og intetsigende, kan
du ikke holde det på mail eller i en relevant nyhedsgruppe?

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Langgaard (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Langgaard


Dato : 30-12-04 18:45

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
news:41D420E1.70205@niels-ebbesen.net...
>
> Hmmm... hvis det er blevet troll'eri, at påpege at et givent indlæg er
> uendligt uinteressant og intetsigende, så er vi vist helt derude, hvor
> UseNet kun er for lalleglade klaphatte...
>

Hej

Du mener at indlægget er "uendeligt uinteressant og intetsigende", men der
var også læsere af gruppen der var interesseret i at høre mere om det
nyindkøbte fotoudstyr.

Har du helt glemt at du INTET har at sige her, ALLE skriver hvad der passer
dem, og indlægget var helt efter fundatsen.

Om du så har været med i gruppen i 100 år og lavet 148 millioner indlæg, så
tæller dine ord ikke mere end andres.

Jeg vil gå over stregen og kalde dig "overpissemyrer".

Og ønske alle andre et rigtigt godt nytår.

--
Venlig hilsen Leif Langgaard

www.analogfoto.dk - Salg & køb af analogt fotoudstyr.
www.megapixels.dk (tom)



Ole Larsen (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Ole Larsen


Dato : 30-12-04 19:20

Langgaard wrote:


> var også læsere af gruppen der var interesseret i at høre mere om det
> nyindkøbte fotoudstyr.


Nu er det jo en gang for alle vedtaget at NRE er en troll, men det
skider han da på.

Men var det ikke en taske til en bærbar eller har jeg overset noget? Nå,
det skider jeg da på.

Mvh
Ole

Hans Joergensen (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 30-12-04 19:35

Ole Larsen wrote:
> Men var det ikke en taske til en bærbar eller har jeg overset noget? Nå,
> det skider jeg da på.

Det er jo en CompuTrekker AW der snakkes om..

Det er en fotorygsæk med en lomme til laptop.. :)

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk
"Vejen til en professionel løsning"

Ole Larsen (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Ole Larsen


Dato : 30-12-04 20:36

Hans Joergensen wrote:
> Ole Larsen wrote:
>
>>Men var det ikke en taske til en bærbar eller har jeg overset noget? Nå,
>>det skider jeg da på.
>
>
> Det er jo en CompuTrekker AW der snakkes om..
>
> Det er en fotorygsæk med en lomme til laptop.. :)

Nååh - det.....

Ole

Jan Bøgh (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Jan Bøgh


Dato : 30-12-04 19:11

Niels Riis Ebbesen wrote:
> Klaphatten Jan Bøgh wrote:

For det første skulle din mor (Gud hjælpe det stakkels kvindemenneske - tænk
hvad hun har på samvittigheden) hive dig en tur over knæet, give dig en
røvfuld og tage din sutteklud i 3 dage. Man kalder IKKE mennesker, man ikke
kender for klaphatte!


> Hmmm... hvis det er blevet troll'eri, at påpege at et givent indlæg
> er uendligt uinteressant og intetsigende, så er vi vist helt derude,
> hvor UseNet kun er for lalleglade klaphatte...

Dernæst kunne jeg i virkeligheden godt tænke mig at få afsløret et stort
mysterium:
Hvorfor i alverden bruger du så meget tid på at deltage i forskellige
grupper på usenet, når du konstant får at vide at du er massivt upopulær og
KUN skændes med folk.
Antallet af indlæg må kræve mange timer i døgnet, og du få altid tæsk - kun
tæsk.
Der er så vidt jeg kan huske ingen, der påskønner dine normalt uunderbyggede
råd, du er stædig ud over alle grænser og mener at alle andre end dig selv
er .... og så må du selv indsætte de skældsord, du normalt udgyder.
Hvorfor Niels, hvorfor?
Hvis jeg i den grad anså alle andre for at være debile undermennesker, ville
jeg ikke bruge min tid på dem. Eller har du så store fiaskoer IRL, at du må
kompensere her?

Har du haft en ond barndom med sult, vold og incest og nu giver du verden
tilbage?

Du må være en drøm for en freudiansk terapeut.

Godt nytår!

vh
Jan



Henri Gath (01-01-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 01-01-05 16:53


"Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> skrev i en meddelelse
news:41d4449f$0$54399$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Niels Riis Ebbesen wrote:
> > Klaphatten Jan Bøgh wrote:

> Dernæst kunne jeg i virkeligheden godt tænke mig at få afsløret et stort
> mysterium:
> Hvorfor i alverden bruger du så meget tid på at deltage i forskellige
> grupper på usenet, når du konstant får at vide at du er massivt upopulær
og
> KUN skændes med folk.
> Antallet af indlæg må kræve mange timer i døgnet, og du få altid tæsk -
kun
> tæsk.
> Der er så vidt jeg kan huske ingen, der påskønner dine normalt
uunderbyggede
> råd, du er stædig ud over alle grænser og mener at alle andre end dig selv
> er .... og så må du selv indsætte de skældsord, du normalt udgyder.
> Hvorfor Niels, hvorfor?
> Hvis jeg i den grad anså alle andre for at være debile undermennesker,
ville
> jeg ikke bruge min tid på dem. Eller har du så store fiaskoer IRL, at du

> kompensere her?
>
> Har du haft en ond barndom med sult, vold og incest og nu giver du verden
> tilbage?
>
> Du må være en drøm for en freudiansk terapeut.

Manden er jo bare en af dem, vi andre skubber til i køen........herinde kan
han udstille sine mindreværdskomplekser gratis.




Jabbe\(4k\) (30-12-2004)
Kommentar
Fra : Jabbe\(4k\)


Dato : 30-12-04 16:13

> Tja... jeg overvejer at foreslå, at der bliver oprettet en helt ny gruppe,
> hvor folk kan lave opslag og fortælle/prale med, at de netop har fået
> eller købt nyt kamera og fotoudstyr...

Er det fordi du er misundelig eller er det fordi du føler der er en slags
skjult reklame i indlæget??
Skal lige sige jeg jeg på ingen måde har tænkt mig direkte at reklamere for
noget, syntes bare det er en udemærket taske/rygsæk hvor der er tænkt på
næsten alt....

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk



OCB (31-12-2004)
Kommentar
Fra : OCB


Dato : 31-12-04 09:30


"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse
news:41D40CBD.6040206@niels-ebbesen.net...
>
> Jabbe(4k) wrote:
>
>> Lowepro Computrekker AW er da for fed...
>> Jeg har lige fået den med posten idag...
>
>
> Tja... jeg overvejer at foreslå, at der bliver oprettet en helt ny gruppe,
> hvor folk kan lave opslag og fortælle/prale med, at de netop har fået
> eller købt nyt kamera og fotoudstyr...
>
STFU NIELS!
Hvad du foreslår er jeg da bedøvende ligeglad med! Du kan bare kratte ud af
gruppen og oprette en ny! Måske
dk.nres.evindelige.dumme.brok.som.ingen.anden.end.nre.gider.hoere.på! Vi
andre slås i forvejen med, altid at skulle bruge båndbredde på dine dumme
indlæg, ikke mindst din evindelige spam af dit kommercielle site. Din
rekvalme kan du holde væk, du er jo alligevel ikke en skid interesseret i
billedekritik alligevel! At du har evnen til, at kunne tale og skrive, gør
dig ikke intelligent! Fat det nu! - Folk er i mod dig, nøjagtigt som du er i
mod dem!

OCB




Leif Jensen (02-01-2005)
Kommentar
Fra : Leif Jensen


Dato : 02-01-05 18:05

Hvorfor alt det her personfnidder.

OCB - Du er da ikke et hak bedre end den person du kritiserer. Dit indlæg er
ikke andet end BROK!

At NRE kommer med nogle direkte og kontante udmeldinger er da ganske
udmærket. Hvis alle gjorde det samme ville vi få meget kortere og
indholdsrige tråde. Det er kun "hylerne", der forplumrer trådene og kører
emner OT.
Leif

> STFU NIELS!
> Hvad du foreslår er jeg da bedøvende ligeglad med! Du kan bare kratte ud
af
> gruppen og oprette en ny! Måske
> dk.nres.evindelige.dumme.brok.som.ingen.anden.end.nre.gider.hoere.på! Vi
> andre slås i forvejen med, altid at skulle bruge båndbredde på dine dumme
> indlæg, ikke mindst din evindelige spam af dit kommercielle site. Din
> rekvalme kan du holde væk, du er jo alligevel ikke en skid interesseret i
> billedekritik alligevel! At du har evnen til, at kunne tale og skrive, gør
> dig ikke intelligent! Fat det nu! - Folk er i mod dig, nøjagtigt som du er
i
> mod dem!
>
> OCB



Morten Wartou (02-01-2005)
Kommentar
Fra : Morten Wartou


Dato : 02-01-05 18:50

Leif Jensen wrote:
> Hvorfor alt det her personfnidder.
>
> OCB - Du er da ikke et hak bedre end den person du kritiserer. Dit
> indlæg er ikke andet end BROK!
> At NRE kommer med nogle direkte og kontante udmeldinger er da ganske
> udmærket. Hvis alle gjorde det samme ville vi få meget kortere og
> indholdsrige tråde. Det er kun "hylerne", der forplumrer trådene og
> kører emner OT.

Læs dette citat fra NRE og tænk lidt over det:

"Og jeg skal faktisk helst ha' en 8-10 erfarne debattører som modkompatanter
i en on-line dabat, førend jeg føler, at jeg får et nogenlunde kvalificeret
modspil, og det får jeg kun sjældent, løsningen er så, at jeg samtidigt
deltager i en 3-4 debatter."

Og læs så lidt på Google groups, søg efter Niels Riis Ebbesen, og følg
trådene. Læg mærke til hvor uhyre ofte hans postulater bliver tilbagevist,
hans løgne bliver afsløret, hans uvidenhed udstillet. Uvidenhed er i orden,
at tage fejl er også i orden, men når man fastholder sine postulater efter
det er dokumenteret at de ikke holder vand, er det dumhed.

Årsagen til at tonen bliver hård, er at det er lettere at debattere med en
cylinderplæneklipper end NRE - og så løber folk sur i det, og så kommer
bandeordene frem.


Med venlig hilsen,

Morten Wartou



OCB (03-01-2005)
Kommentar
Fra : OCB


Dato : 03-01-05 01:08


"Leif Jensen" <ljgalten@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:41d829b9$0$73923$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hvorfor alt det her personfnidder.
>
> OCB - Du er da ikke et hak bedre end den person du kritiserer. Dit indlæg
> er
> ikke andet end BROK!
>
> At NRE kommer med nogle direkte og kontante udmeldinger er da ganske
> udmærket. Hvis alle gjorde det samme ville vi få meget kortere og
> indholdsrige tråde. Det er kun "hylerne", der forplumrer trådene og kører
> emner OT.
> Leif
>
Du må være ny her, så du er "tilgivet".. :d




Benny Mortensen 9380 (03-01-2005)
Kommentar
Fra : Benny Mortensen 9380


Dato : 03-01-05 12:44


"Leif Jensen" <ljgalten@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:41d829b9$0$73923$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hvorfor alt det her personfnidder.
>
> OCB - Du er da ikke et hak bedre end den person du kritiserer. Dit indlæg
er
> ikke andet end BROK!
>
> At NRE kommer med nogle direkte og kontante udmeldinger er da ganske
> udmærket. Hvis alle gjorde det samme ville vi få meget kortere og
> indholdsrige tråde. Det er kun "hylerne", der forplumrer trådene og kører
> emner OT.
> Leif
>
GnÆk.....gNæk

M.V.H.....Benny..



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177560
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408946
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste